{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisation.
  • #1   18. feb 2016 Det kan det sagtens. Oftest er det dyrere endnu for hunner.

  • #2   18. feb 2016 Det er en hun jeg har, og har fået pris på ca. 1000 kr.

  • #3   18. feb 2016 oftes koster det 1000kr. at få kastret han kaniner, ved hunkaniner skal man generelt set regne med 1700 kr. eller lidt mere.

  • #4   18. feb 2016 Brian N - Jeg håber det er en kaninkyndig dyrlæge du vil have det gjort hos, hvilket jeg så lidt tvivler på det er, med så lav en pris til en hunkanin smiley

  • #5   18. feb 2016 Fik skrevet forkert, det er selvfølgelig en han jeg har.

  • #6   19. feb 2016 Det er en rimelig almindelig pris for at få kastreret en han, min kostede omkring 900 smiley

  • #7   19. feb 2016 ESN: Prøv at læse dit indlæg igennem igen, det er skrevet med en totalt negativ ladet stemning ved du formulere det som om trådstarten har fundet en eller anden kvaksalver af en dyrlæge fordi prisen er lav.

    Det får man sjældent noget positivt ud af. I stedet havde det været meget mere positivt at læse som modtager hvis du havde forklaret pris og kvalitet ofte kan have en sammenhæng og at der er forskel på hvor kaninkyndige dyrlæger er, og at det kan være en fordel at undersøge det frem for at bekymre sig så meget om prisen.

    Bare et godt råd og tænke ove smiley


  • #8   19. feb 2016 Jeg vil sige du har været heldig hvis de kun tager 1000 for at kastrere, hos min dyrlæge koster det næsten 2000 at få en hun steriliseret når hun vejer 1,5 - 2 kg prisen stiger derefter med nogle hundrede kroner for hvert halve kilo de vejer mere og de tager 1500 for at kastrere en han, men for din egen skyld så spørg dem omkring deres erfaring med at gøre disse indgreb, altså en han er selvfølgelig lettere end en hun, men det er altid rart at vide hvor høj en succes rate de har med at operere på kaniner, det er trods alt forholdsvis små dyr smiley
    men kan fortælle dig det er pengene værd at få neutraliseret sine små basser, og hvis du endeligt synes det er for dyrt så få forsikret kaninen, afhængig af hvilken forsikring du vælger så går de oftest ind og dækker hvis du skal have fortaget et indgreb for mere end 500 kr. selvfølgelig betaler du også forsikringen ud derfra, men igen det er det værd, også hvis bassen skulle blive syg eller lign. smiley


  • #9   29. feb 2016 Jeg bruger den kørende dyrlæge i Broager, da har jeg også fået kastreret vores kanin.

  • #10   1. mar 2016 Katrine S... Hvad gav du der?☺

  • #11   1. mar 2016 600 kr:)

Kommentér på:
Sterilisation.

Annonce