{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

sterilisation {{forumTopicSubject}}

Hej.
Mine børn har en lille hunkanin som det så er mig der tager mig af det meste rengøring, og hygger også en del med hende når børnene ikke er hjemme. Men hun er nu begyndt at bide efter mig og brumme mest når jeg piller ved noget i buret. Tænker om det har at gøre med hun er ved at blive kønsmoden, og sterilisation ville hjælpe?
Er der nogen der ved hvad det cirka koster og evt en god dyrlæge i Sønderjylland?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sterilisation
  • #2   25. nov 2015 Det er lidt forskelligt hvor meget hun er ude. Ja har været inde og læse en del på frikanin og ville gerne ha hende ude hele tiden når vi er hjemme men hun tisser og skider alle vejne, hun er blevet rimelig god til at bruge bakken når hun skal skide. Men hun kan skide i bakken og så sætte sig 20 cm fra bakken og tisse. Grunden til jeg tænker med buret er fordi det kun er ved mig, min mand, børn og alle andre kan sagtens stikke hånden derned uden problemer.

  • #4   25. nov 2015 Ok må ha undersøgt noget mere så hvor hun kan blive steriliseret så, har haft kontakt til 2 hvor de kun kastrerer hankaniner. Så håber vi det hjælper på det hele smiley ville være dejligt hvis hun kunne være ude det meste af dagen.

  • #7   1. dec 2015 Ok tak for hjælpen. Må prøve at ringe og snakke med dem i kolding smiley

Kommentér på:
sterilisation

Annonce