{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

(KANIN)Så glad! Fundet den rigtige! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Min gamle kanin døde her den 02 December 2012, og jeg har været så knust over det, og har virkelig følt at der blev revet en brik ud af mig liv...

Fik så lov til at få en ny kanin her til sommer (Den skal stå ude), og har virkelig ikke kunne vente, har bare kikket og kikket efter en, og når jeg så endelig har fundet en, er jeg hele tiden blevet mindet om at jeg jo først skal have den til sommer smiley

Men fandt den sødeste lille nuttede dværgvædder her inde, kunne overhovedet ikke stå for den, og den passede perfekt! - bortset fra et punkt, det var en inde...

Viste den alligevel til min forældre og de kom med den sædvanlige påmindelse...

Lavede alligevel en aftale med at komme ud og se på den i fredags (ejeren kunne godt beholde den til vejret var med os, kun derfor jeg lavede aftalen), tog mine forældre med ud og se på den i fredags, og var solgt på stedet! smiley
-Det samme var mine forældre!!!!

Mine forældre kom hurtigt på det alternativ at rykke min fars motorcykel ud af garagen, en el radiotor ind, en løbegård ind, også kunne hun være der med høet og det hele, for de kunne godt se at jeg ikke kunne vente! smiley

Så jeg er gået fra at skulle have en kanin til maj, til at jeg faktisk har en nu, der trives helt fantastisk!!! smiley

Kunne ikke være mere glad! Kaninen er gået helt i hak med vores familie og den passer perfekt ind i! smiley

Kan kun takke Line (Team Maglebo) for at være så fantastisk sød, og forstående med at vi ikke skulle have den nu (selvom det så var det der skete xD)

Ej er helt fantastisk glad! Og Line er så sød, jeg har simpelhen så mange spørgsmål om hende fordi at kaninen er så anderledes end min gamle, og Line hun svarer lige så sødt mig, og syntes det er dejligt at jeg spørger hvis jeg er i tvivl om noget! Er så glad for at hun er åben og at jeg stadig kan have kontakt med hende selvom kaninen bor hos mig, at hun stadig er åben og ikke bare lukker i og siger ''ikke mit problem'' - det gør de færeste nok, men stadig smiley

Så nu har jeg meget langt fortalt hvor glad jeg er, har i også haft en dejlig weekend med jeres små gnavere!? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  (KANIN)Så glad! Fundet den rigtige!
Kommentér på:
(KANIN)Så glad! Fundet den rigtige!

Annonce