{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

fik kontakt til min gamle kanin {{forumTopicSubject}}

ja det er faktisk en lidt sjov historie, men for ca 7 år siden havde jeg mit eget kanin hjemmeopdræt, det allerførste kuld jeg lavede var jo selvfølgelig ganske specielt, men jeg kunne ikke beholde nogensom helst af dem, da jeg både havde moren og faren, så de blev solgt.
Men her til aften fik jeg så en mail fra en meget glad kaninejer, der har fundet frem til mig som værende avler af den, og ganske rigtigt det er en af hanungerne fra det allerførste kuld jeg lavede, desværre har den haft tre ejere, men hende der har den nu har lovet mig aldrig at sælge den videre for hun er ganske glad for den.
det sjove er at jeg kan huske lige præcis den unge som var det igår, og jeg overvejede faktisk selv kraftigt at beholde den, det var en lille han der var halv størrelse af de andre unger, men med den helt rigtige ørerlængde og pels kvalitet, jeg kaldte ham junior fordi han lignede sin far så meget, og på de billeder jeg fik af hende var det lige præcis som at se en kopi af faren min gamle avlshan (han blev desværre stjålet fra mig)
Men synes godt nok det er sjovt at blive kontaktet og se en kanin man avlede for 7 år siden hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fik kontakt til min gamle kanin
Kommentér på:
fik kontakt til min gamle kanin

Annonce