{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Må en hankanin og en hunkanin der ikke er neutraliseret se hinanden? {{forumTopicSubject}}

Hej
Mine kaniner går ude i en stor opdelt kaningård her om sommeren. Men siden min hunkanin har set min kankanin er hun begyndt at opfører sig mærkeligt. Hun er ikke længere renlig. Hun bider og tisser op af alt ting. Hun har aldrig gjort det før og hun opfører sig som om hun er syg. Hun vil ikke nusses. Hun vil ikke ud og løbe og hun vil heller ikke spise. Er det dårligt for hende at hun kan se min hankanin? Hun er begyndt at ligge og ryste. Skal jeg gå af med min hankanin? Eller skal jeg finde endnu en hunkanin. Det er ikke min plan at de skal gå sammen da de har mulighed for at se hinanden. Skal jeg finde en neutraliseret hankanin? Jeg ønsker det bedste for min hunkanin Molly. Jeg håber i kan komme med nogle bud. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Må en hankanin og en hunkanin der ikke er neutraliseret se hinanden?
  • #1   7. maj 2023 De Skal begge to neutraliseres. Uanset om du vælger at holde dem sammen. Det du beskriver er hormonel adfærd som alle kaniner intakte kaniner udviser, hvilket er EKSTREMT stressende for dem. Neutralisationen udvider også deres levetid, og eliminerer chancen for livmoderkræft hvilket 60-80% af alle hunkaniner får, og dør af.

  • #2   7. maj 2023 Har hørt at kaniner højst sandsynligt dør af at blive neutraliseret. Passer det? Tak for svar smiley

  • #3   7. maj 2023 Hvis du vælger en kanin kyndig dyrlæge, så skulle chancen for at det sker være ekstrem lille, er med i en kanin gruppe på facebook, og har set flere 100 kaniner derigennem blive neutraliseret og har endnu ikke hørt om en dø af det endnu, heldigvis. smiley

  • #4   7. maj 2023 Chancen for at din hunkanin dør af kræft er MEGET større. Men som Camilla siger så er det vigtigt at få det gjort ved en god kaninkyndig dyrelæge, og være hos kaninerne 24/7 efter. Det gælder også din han selvom operationen ikke er lige så hård

  • #5   8. maj 2023 Selvfølgelig dør dine kaniner ikke. Dyrlægen du vælger skal bare være kaninkyndig. Så er der ingen problemer smiley

Kommentér på:
Må en hankanin og en hunkanin der ikke er neutraliseret se hinanden?

Annonce