{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Ny kaninunge, er utryg. Hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg fik igår en lille hanunge hjem. Den var meget nysgerrig da jeg var ude og se den (Jeg har set den tre gange inden jeg tog ham med hjem)

Men han er (selvfølgelig) blevet noget utryg nu hvor han er kommet herhjem.

Den anden han jeg har, var bare nysgerrig fra starten, også den dag han kom herhjem.

Men mit spørgsmål er så, hvordan får jeg ham gjort tryg hurtigst muligt? Det er jo også træls for ham.. :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny kaninunge, er utryg. Hjælp?
  • #2   21. dec 2012 ja giv ham tid som line også siger og lad ham få lidt fred og snak stille og roligt til ham smiley

  • #3   21. dec 2012 Jeg ville lige give ham et par dage til at falde til og kende sit nye bur smiley Efter det ville jeg have en lille snack (gulerod/æble) i hånden og så stikke den ned i buret til ham og så lade ham ligeså stille selv komme hen og spise det.

    Lad ham sidde lidt der og bevæg dig lidt(bare så han ved du er der). Når han så ved du er der og kan godt tør spise/snuse kan du begynde at nusse ham lidt og kæle med ham. Når du må det og han ikke er bange for dig vil han nok også søge op... Jaa og så har du en tryg kanin ;D

    Glædelig jul og godt nytår! smiley


  • #5   21. dec 2012 jeg er enig med Rikke H smiley god jul og go´dt nytår

  • #6   21. dec 2012 Giv den tid, du vil heller ikk have det rart, hvis du kom i "pleje familie"(-:

  • #7   22. dec 2012 Giv ham evt. En bamse han kan putte sig ved..derved kan han putte sig til den og føle sig mere tryk

  • #8   22. dec 2012 Tak for jeres svar. Jeg har givet ham tid, stukket hånden stille ned til ham, nusset ham lidt på hovedet og ellers snakket roligt til ham. Han er ikke tryg endnu, men han forsvinder ikke bare hen i et hjørne når jeg kommer ind på værelset mere. Han tog tilmed lidt mad fra min hånd idag, så jeg synes selv jeg forsøger at gøre noget af det rigtige...
    Ane; jeg forsøger at liste en bamse fra min datter smiley Tak!


Kommentér på:
Ny kaninunge, er utryg. Hjælp?

Annonce