{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Angående ting i øjet {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg så lige på min bette indekanin, som er 10 uger, at hun i det ene øje har lidt “snask”. Det er kommen indenfor 12 timer. Har aldrig ser det før, hendes øjne render ikke eller virker ik irriteret af det.

Det hvide i hendes øjne kommer medet nemt frem når man bla aer hende. Men det her sidder ligesom “ovenpå” helt nede i øjenkrogen. Som sådan noget snask, men ikke noget jeg lige umiddelbart bare kan tørre væk?Det andet øje er der ingenting ved:) har vedhæftet billede


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angående ting i øjet
  • #1   19. mar 2022 Hun er desuden ikke generet af øjet, man kan røre det, åbne øjet og kigge, samt hun spiser, drikker og er frisk osv. vedhæftet et billede hvor jeg har åbnet hendes øje. Det i den sorte ring er det der ligesom “er unormalt” at hendes øje er hvid, er normalt når man åbner det sådan!:)

    profilbillede
  • #2   21. mar 2022 jeg syntes det bare ligner søvn

  • Astrid M
    Astrid M Tilmeldt:
    apr 2022

    Følgere: 3 Svar: 5
    #3   16. apr 2022 Min kanins øjne væskede også lidt i begge øjne. Jeg tog det forsigtigt væk med en ren finger men det kom tilbage igen. Jeg skyllede hendes øjne med saltvandsdråber/øjendråber fra apoteket i to dage, 3 gange om dagen, 3 dråber i hvert øje. Altså så på 1 dag blev det i alt til 9 dråber per øje hvis altså det giver mening. Jeg gjorde det bare for at være sikker på at det ikke bare var noget der irreterede hendes øje. Da det så ikke gik væk tog vi til øjenlægen for lige at være sikre på at hun nu ikke havde fået noget øjenbetændelse eller at det var noget med tænderne. Hvis tænderne bliver for lange kan et løbende øje nemlig være et tegn. Og forvoksede tænder er ret akut. Jeg undskylder for lang besked haha. Men jeg håber du kan bruge det;)

Kommentér på:
Angående ting i øjet

Annonce