{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
446 visninger | Oprettet:

Ang. stikkontakterne i hjemmet {{forumTopicSubject}}

Halløj.
Jeg har et spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Jeg fik min kanin, Leo på snart 5 måneder, for knap tre måneder siden. Han er simpelthen så velopdragen hvilket jeg aldrig havde troet en kanin kunne blive! - Han kommer når jeg kalder, han går hjem (i hans løbegård) når jeg siger han skal, gør hvad han skal i hans bakke og ødelægger/gnaver ikke i nogle af mine ting eller hjem overhovedet, så det er super dejligt og nemt.

Han er ude stort set hele dagen, dog ikke når jeg ikke er hjemme hvilket leder hen til mit spørgsmål.
Jeg har gemt ledninger og hvad der ellers er farligt for ham, men jeg har et problem angående stikkontakterne, fordi mine sidder helt nede ved panelerne som gør at de ledninger jeg har i stik er tilgængelige for ham at kunne gnave i - han gør det ikke, for jeg holder skarpt øje med ham - men jeg ville dog ønske han også kunne rende rundt når ikke jeg er hjemme.

Så hvad gør I med jeres? Eller har I nogle smarte fif til hvad jeg kan gøre for at skjule det hele for ham? Jeg kan desværre ikke bare hive stikket ud af dem, selvom det havde været det nemmeste.

Håber I kan hjælpe, og god dag til jer 😊


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. stikkontakterne i hjemmet
Kommentér på:
Ang. stikkontakterne i hjemmet

Annonce