{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

Isabel _
Isabel _
Tilmeldt:
15. jul 2019
Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16

Mit marsvin har spist af min plante HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, i dag ville jeg lige sætte mine marsvin ned på gulvet mens jeg hentet en snack til dem… da jeg kom tilbage så jeg at mit hun marsvin havde taget en lang stilk/gren ud af min skraldespand som jeg havde klippet min plante, planten hedder Koralranke / kalanchoe (jeg har vedhæftet et billede så I kan se planten) Jeg er ikke 100% sikker på hvor meget hun nåede at spise, men tror ik det var meget… Jeg er så bange får at den er giftig og hun skal dø. Jeg er 15 år og min mor, vil ikke kunne tage hende til dyrelægen, så please ik skrev at jeg kan gøre det, det ville jeg meget gerne men det ik mig som har pengene til det. Håber nogen ved om den er giftig… på forhånd tak😥


Kommentarer på:  Mit marsvin har spist af min plante HJÆLP!!!
  • #1   19. jun 2021 Prøv og ring til dyrelægen, det koster som regel ikke noget over mobilen og så forklare situationen, ellers hvis du har facebook find en marsvin gruppe og forhøre dig der inde hos nogen der kender marsvin. smiley
    Jeg kender det svære ikke til hvad marsvin kan tåle, så dette er mit bedste bud, men håber da at planten ikke er skadelig. smiley

    Din mor er åbenbart ikke dyre elsker hvis hun ikke vil tage et dyr til dyrlægen, har man med dyr og gøre er de vigtigst, nu er du kun 15 så det er din mor der har det egentlige andsvar for at et dyr ikke lider.


Kommentér på:
Mit marsvin har spist af min plante HJÆLP!!!

Annonce