{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

Hvad har i lavet i dag? :) {{forumTopicSubject}}

God aften GG smiley

Fordi jeg keder mig rigtig meget og ikke hat noget at lave så ville jeg da lige høre vide hvad i har lavet idag smiley

Jeg har selv: Self været i skole hvor vi hørte de mest mærkelige ting i dansk timen :)?
Spørg gerne ind til det, det var faktsi hyldene morsomt! smiley

Da jeg kom hjem lavede jeg lektierne til om 2 uger smiley

Så tog jeg ud til en af mine heste og red hende.
Så kom jeg hjem og spiste aftens mad og nu sidder jeg og høre Fire Work på you tube ;)!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har i lavet i dag? :)
  • #1   24. aug 2012 Jeg har næsten ikke lavet en skid. Vi sov på skolen fra onsdag til i går, og så havde vi fri i dag. Så jeg har sovet til klokken 11. Så har jeg været ude ved mine kaniner, og været til springundervisning. Min springlærer skylder mig sodavand, da han mente ponyen ikke kunne ride 1 galopspring i kombinationen :P.

  • #2   24. aug 2012 Okay smiley

    Haha til det sidste ;)!


  • #3   24. aug 2012 ryddet op, været til infomøde på min arbejdsplads, hygget med mine marsvin, leget med min nye computer, været træt, spillet computerspil, været her og på andre forummer, halvt planlægge weekenden hvor jeg skal arbejde.. også har jeg hakket løg til kærestens madlavning ^^

  • #4   24. aug 2012 jeg har renset bure hos alle mine gnavere og hygget om dem med dejligt grønt friske æbler gulerødder og mælkebøtter. rigtig god weekend

  • #6   25. aug 2012 repareret tøsens cykel IGEN, godt man er lidt handywoman ellers var hun sgu dyr i cykelreperationer... lavet hjemmelavet junkfood (friturestegte indbagt kylling) til aften. Været sammen med mine børn i eftermiddag (3 stk), købt ind i formiddags, fodret marsvin og kanin og kat, tjekket til laterne (de er kun to så de behøver ikke få fyldt skålen hver dag). Støvsuget lidt, gjort køkken rent (det gør vi HVER dag) osv af hvad der skal laves i en husholdning, den yngste er knapt 3 så der er MEGET oprydning og rengøring efter hende. Set disneyshow og tror nu jeg vil spille lidt Heroes nu inden jeg skal i seng om en times tid måske... stod op kl 6 så er da lidt brugt efterhånden men jeg KAN bare ikke finde ud af at gå i seng inden midnat uanset hvor tidligt jeg har været oppe... Sådan er det at være både A og B meneske på en gang.

  • #7   25. aug 2012 Været til tandlæge, været ude hos hesten og haft min storebror og hans kæreste på besøg.

    Har ikke været i skole da jeg har forlænget weekend. Går på efterskole i Jylland så kom hjem 21:30 i torsdags smiley


  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #8   25. aug 2012 Jeg var på fisketur fra kl. 14:30 til 20:00. Med min far, tvillingebror og min fars kollegaer samt deres koner/børn. Der var i alt 63 personer tilmeldt.

    Inden da slappede jeg af og gjorde rent ved kaninerne.

    Og nu er jeg ved at vågne op, for om 1½ time skal jeg til hamster-hygge i Aalborg. smiley


  • #9   25. aug 2012 I går var jeg på arbejde fra 8.10-15.00 så tog jeg ind til dyrehandleren, købte noget savsmuld, dem i dyrehandleren kender mig ret godt, og jeg havde sagt til dem at hvis de fik en renartet vinterhvid dværghamster skulle de lige sige til, og i går havde de lige fået en ind, hun sad i madskålen og var bare det smukkeste, jeg blev nød til lige at ringe til kæresten for at høre om det nu var okay jeg to hende med hjem (de har haft mange hvide, men de har sagt de ikke var renartet da jeg spurgte ind til dem) Også tog jeg hende med hjem, i tog og bus.. kæresten snakkede med hende mens jeg gjorde et bur klar til hende, også rensede jeg alle de andres bure bagefter..

    Så kl. 18.00 gik vi op for at handle ind til aftensmad, som så blev spist kl. 19.30, i mens snakkede jeg i telefon med min søster og nevø, fordi de vil kalde den lille ny for Holley (min nevø bliver 4 til oktober, og han er kæmpe fan af Cars, så alle navne han foreslår kommer der fra :D)
    - Jeg aftalte så med min søster at komme ned til hende i dag, fordi min kæreste alligevel er på arbejde, og min nevø tikker om at se sin moster smiley - så det er jeg ved at gøre mig klar til nu, skal lige finde ud af hvornår toget køre..


  • #10   25. aug 2012 Jeg har indtil videre fået vasket op fra morgenmaden, støvsuget, vasket gulv, tørret borde og andre overflader af, sat vasketøj over og gjort dyrenes bure rene, og klokken er kun halv 10 smiley
    Har så også været oppe siden klokken halv 6 smiley
    Nu vil jeg tage ud og løbe min formiddagstur, og så vil jeg tage mig et bad når jeg kommer hjem. Så har jeg lidt opgaver i mit hovedfag der skal laves, og så har jeg ellers fri resten af dagen - i hvert fald indtil der skal laves aftensmad xD


  • #11   25. aug 2012 RR: Hold da helt ferie hvor er du aktiv sådan en lørdag morgen smiley Måske jeg kunne ansætte dig som rengøringsdame hjemme hos mig smiley

  • #12   25. aug 2012 Susse: Hehe, nej ellers tak smiley Et hus må være mere end rigeligt at holde af gangen hehe xD Især når jeg lider af skæv rygsøjle.

  • #13   25. aug 2012 Ja det kan jeg godt forstå smiley

  • #14   25. aug 2012 Jeg har været sammen med Mia, og så kommer Marcus måske senere smiley

    Vi skal ud med Mogens (en legetøjs/plys/gynge-hest man kan sidde på) og gå rundt i byen med ham.

    Mega underholdende smiley

    Ellers var vi i byen og sådan lidt. Sååå nu venter vi på Marcus. Mogens kunne godt trænge til lidt luft hahaha smiley


  • #15   25. aug 2012 puha der er nogen der er morgen aktive ^^ jeg var selv tidligt op, men var fordi jeg skulle låse butikken op^^
    allerhelst ville jeg bare blive liggende og sove.

    Susan S: er det Heroes of might and magic du spiller?


  • #16   25. aug 2012 Mette: ja, jeg har spillet det spil siden det kom frem, det er stort set det eneste jeg spiller:)

  • #17   26. aug 2012 Uhh Heroes of might and magic er altså også sjovt. Jeg spiller dog den gamle version, da jeg synes den er bedst smiley

  • #18   26. aug 2012 jeg spiller 3eren... jeg har også fireren liggende men kunne bedre lide 2 eren og 3 eren.

  • #19   26. aug 2012 Ja, har også prøvet 4'eren, men holder mig til 1 og 2. Måske der er noget sentimentalt over det *GG*

  • #20   26. aug 2012 min puter kan slet ikke finde ud af at installere etteren...

  • #21   26. aug 2012 Hehe, nej har også en gammel IBM jeg spiller det på, min den anden kan heller ikke smiley Så er det rart man har gemt sine gamle ''knap så gode'' computere til en dag man skulle få brug for dem *GG*

  • #22   26. aug 2012 ha ha, jeg har også en gammel IBM liggende i kælderen, måske man skulle tage den op...

  • #23   26. aug 2012 Det kan godt være at de ikke er flotte og kan køre de nyeste spil, men sådan en IBM er altså KRAM *GG*
    Min har da i hvert fald hold i rigtig mange år.


  • #24   26. aug 2012 jeg er kun kommet ind fra 3'eren af, og har set 2-eren efter at kæresten har vist mig det ^^ for mig er det dog lidt ligemeget om det er 3,4 eller 5 der spilles, kan lide dem på hver deres måde. men har spillet 3'eren mest, da jeg har kendt den længst tid, samt at det er den eneste det er lykkedes mig at lave nogle baner selv i:)
    og uha, hvor ville min kæreste nok være interesseret i at få så gammel en computer som kan køre det første smiley


Kommentér på:
Hvad har i lavet i dag? :)

Annonce