{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har i lavet?
  • #3   1. jan 2013 Min storebror har haft fulde venner på besøg, og mine storesøster, og hendes kæreste og børn er her (de sover nu) og min moster, og hendes kæreste, og min fætter og kusine har været her smiley

    Det har været hyggeligt. smiley

    En af mine bror's fulde venner ville danse med mig xD


  • #5   1. jan 2013 været syg:(

  • #10   1. jan 2013 Er ikke færdig endnu. Har været til nytårs fest hos nogle venner med mad og det hele derefter en tur i byen og nu sider vi hos kærestens ven med nogle andre tænker efterhånden på at tage hjem af smiley

  • #13   1. jan 2013 Vi lagde hus til årets fest (gør det ALDRIG igen) min lejlighed ligner virkelig noget der er løgn, og jeg skal ud at have ny sofa! Min kammerat havde de største indendørs bomber med han kunne finde, og jeg siger jer der er glimmer og flag over alt! Vi har prøvet at feje og støvsuge i går, men det skal gøres mange gange før vores lejlighed bare kan synes af at se normal ud smiley

    Når men altså vennerne var her og selv vores vennepar fra Fyn kom og var her helt kl 06 i morges så det var der vi gik i seng (skal på arbejde i morgen yay jeg kommer aldrig op) de skal være forældre om lidt over en måned (tror dog hun føder før tid, så hun kommer nok ikke til min fødselsdag)

    Det var en god aften og der skete en masse..


  • #14   1. jan 2013 Det var heldigvis kun mig, min mor og min far der var i vores kæmpe hus ;-D
    Min søster holdte nytår langt ude på landet, hos en af sine veninder, sådet var meget stille og roligt her.

    Vi lavede sådan set ikke noget borst set fra at skyde et par bor bomber af, men ellers intet:-)


  • #15   1. jan 2013 Dette var sofaen

    profilbillede
  • #16   1. jan 2013 Noget af gulvet, der var meget mere, men de andre billeder kan man ikke se det..

    profilbillede
  • #17   1. jan 2013 Jeg brugte aftenen på at hygge med min mor, ligge med ondt i halsen og opdatere hjemmeside smiley
    Og så se på alle de andre fyre krudt af


  • #19   1. jan 2013 Vi tog det meste i går hvor alle hjalp til (hende der er højgravid stod dog bare og sagde "der, der, der" hahaha) men altså det der glimmer der er viljestærk og vil bare ikke op i støvsugeren..

  • #21   1. jan 2013 Haha det renegat træls, havde sagt det bare ikke skulle være i min lejlighed, og var virkelig sur over det.. Men næste nytårsaften er det dem der ligger hus til, også skal jeg gør gengæld (forestil dig mine djævlehorn er ved at gro ud :D)

Kommentér på:
Hvad har i lavet?

Annonce