{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
597 visninger | Oprettet:

er bekymret for mit marsvin. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Jeg er lidt bekymret for mit marsvin Tulle.
Efter jeg er startet i skole, er det som om hun ikke rigtigt pøller mens jeg er væk men når jeg kommer hjem gør hun. de bruger et hjørne toilet og tulle pøller kun der oppe. Mit lille marsvin på 3 mdr. har ingen problemer med det og kan se forskel på deres pøller, så ved derfor at Tulle ikke pøller.
Hun virker ikke til at have nogle mave problemer og de pøller hun laver ser normale ud.
hvordan kan det være hun gør dette og kan de have konsekvenser for hendes helbred?
håber i kan hjælpe mig.


Kommentarer på:  er bekymret for mit marsvin.
  • #1   23. aug 2012 Kan jo være hun bare ikke "Skal".. så længe hun ikke er stoppet fuldstændig vil jeg ikke være bekymret. Måske nok bare give noget mere grovfoder (blade, græs, hø osv.) Marsvin er Pseudodrøvtyggere og skal have deres tarm igang hele tiden..

  • #2   23. aug 2012 Jeg har ingen andre dyr andet end mine marsvin.
    hun er hjemme sammen med min mor (som ikke snakker så meget med dem)
    og ellers er der ikke andre. Jeg høre aldrig højt musik. Her er meget stille og fredeligt, det eneste der kunne være noget der larmede, skulle det være mit han marsvin som bider i trammer.
    Jeg syntes nogen gange at hun er mere udspielet end andre gange. De får hverdag en legetøjsspand fyldt op med græs mælke bøtter og persille, som bliver delt ud i 3


Kommentér på:
er bekymret for mit marsvin.

Annonce