{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Bekymret for marsvin {{forumTopicSubject}}

For en uge siden lagde jeg mærke til at mit 5 og et halvt årlige marsvin havde tabt sig en smule, det var ikke slemt og jeg tænkte at jeg måske havde skåret lidt ned i foder, uden ar tænke over det.
Men nu er jeg kommet hjem efter en uges ferie, hvor jeg kan se at han har tabt sig yderligere. Jeg ved at han har fået massere af grønt, tørfoder, hø og friskt vand hver dag.
Han spiser og drikker med glæde. Han har ikke ændret adfærd, udover da jeg så til ham for 5 minutter siden, lå han helt stille og bevægede ørene frem og til bage. Han vendte ikke engang hovedet, da jeg stak hånden ind til ham og han reagerede kun på mig, da jeg tog ham op. Jeg har en tid hos dyrlægen lidt senere, men jeg tænkte om der ikke var en ekspert her inde, som kunne give mig et bud på hvad der kunne være galt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekymret for marsvin
  • #1   3. jan 2018 Et besøg hos dyrlægen er altid godt, det kan sagtens være tænderne eller noget andet, som så gør han spiser mindre.

    Det kan dog også være, at han bare er lidt gammel. Min ældste hun er på ca samme alder, og hun har også problemer med at holde vægten. Hun er blevet tjekket hos dyrlægen og der er intet galt med hende.
    Hun er bare blevet småspisende og så har de andre spist maden (da de er nogle grovædere). Jeg fik noget Critical Care med hjem, som hun får lidt af på en agurk, og så håndfodrer jeg hende med fodderpiller, når hun står og tigger ved tremmerne, hvilket hun gør meget ofte, hehe.
    Det har hjulpet, og hun har holdt vægten fint, og er blevet sit gamle jeg igen.


Kommentér på:
Bekymret for marsvin

Annonce