{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Bekymret... {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Der har været et mindre kanin-drama her hos mig i dag, pga. det meget voldsomme regnvejr. Jeg har jo alle mine kaniner udenfor, i hver deres "lejlighed" smiley Og her til aften opdagede min far så, at nogle af redekasserne var væltet, og at kaninerne sad i forholdsvis dybe vandpytter. Alle burene var fuldstændig oversvømmet. Heldigvis har vi 5 hestebokse, så vi skyndte os at strø med halm og så sætte kaninerne ind i hver deres boks. Nu er de der ude, og der har de det rigtig tørt og godt. Så er jeg så bare bange for, at de bliver forkølede, og især ungerne. Jeg har 10 små unger som er godt 2 uger. De blev altså også drivvåde. Men jeg har tørret dem en lille smule, og det ene kuld på 3 stks. løber rundt og leger, mens det andet kuld på 7 stks. ligger og putter i en "rede" jeg lavede. Jeg er mest bange for forkølelse eller stress hos de små eller de voksne... :S
Kan godt være det er skørt at skrive om det her inde, men måske har jeg bare brug for at høre, at det nok skal gå. I hvert fald er jeg bekymret for dem...

Kuldet på 7 unger var endnu ikke kommet ud af reden selv, men redekassen var væltet, og de fleste af ungerne sad ude i vandet. Håber virkelig ikke der sker noget med dem...!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bekymret...
Kommentér på:
Bekymret...

Annonce