{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Isabel _
Isabel _
Tilmeldt:
15. jul 2019
Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16

Marsvin faldt ned fra bord!😥 {{forumTopicSubject}}

Hej, mit hun marsvin fald ned fra et bord i sidste uge (onsdag) efter det var sket viste hun ingen tegn på at der var sket noget, heller ikke dagen efter, men om fredagen , da jeg tog hende op kunne hun ikke gå ordentligt på bagbenene og hendes fødder er blege. Hun skal til dyrelægen i morgen (mandag). Min mor sagde vi ikke kunne tage til dyrelægen fredag, fordi det ville være ekstra dyrt og det har vi ikke råd til. Hun spiser og har afføring, men jeg tror hun har en lammelse. Hvad er chancen for hun bliver rask og kan gå igen. Ikke for hårde svar i kommentaren, er meget ked af det over det...😥😥💔
På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin faldt ned fra bord!😥
  • #1   7. mar 2021 Øvøv, håber på det bedste smiley det er svært at sige om hun klarer sig. Men kom til
    Dyrlægen som det første mandag


  • #2   8. mar 2021 Er der noget nyt?

  • #3   8. mar 2021 Håber hun klarer det smiley

  • Isabel _
    Isabel _ Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16
    #4   9. mar 2021 #2 Jeg var til dyrlægen i går (mandag) hun fik noget smerte stillende og jeg fik at vide at hvis hun ikke var begyndt og gå mere normalt inden fredag morgen skal hun aflives... Tror desværre ik hun klare den...

  • #5   9. mar 2021 Håber hun kommer sig

  • #6   9. mar 2021 Jeg er sygeplejerske. Som jeg læser dit svar så tog dyrlægen ikke røntgenbilleder for at se om dit marsvin havde brækket ryggen. Jeg tror din dyrlæge har givet smertestillende som også hjælper med at fjerne hævelse. Du kan håbe på at lammelse skyldes at der er hævelse i området hvilket også svarer til at dit marsvin ikke blev lam lige efter uheldet. Det vil tage et stykke tid før hævelsen aftager, men i så fald vil dit marsvin stille og roligt få det bedre og den vil vise fremskridt når i når til fredag.

  • Isabel _
    Isabel _ Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16
    #7   9. mar 2021 #6
    Dyrelægen tog et røntgen billede hvor hun kunne se en lille skade i ryggen. Hun sagde at hvis hun ikke begynde og gå når hun fik smerte stillende, ville det være fordi hun havde mistet evnen. Dyrlægen sagde der var 80 % chance for at hun ikke ville få det bedre og hun havde til på fredag til at komme sig eller skal hun aflives. Dyrlægen lavet allerede en tid til afledning på fredag så jeg tror ikke hun klarer den... Jeg er i dyb sår...


  • #8   9. mar 2021 Det kan jeg sagtens forstå, det må have været frygteligt at se din lille skat falde ned.

  • #9   9. mar 2021 Havde et marsvin for nogen år siden, der sprang ned fra skulderen, og begyndte at slæbe bagbenene efter sig, dyrlægen sagde hun nok skulle komme sig, da deres skelet er meget fleksibelt, og det ik rigtig var noget problem, og efter en uges tid, samlede hun benene op igen. Men der blev ikke taget noget røntgen, så vi ved ik hvad hun fejlede sådan rigtig, men hun overlevede og kom sig, også efter sådan et fald, og med bagbenene efter sig, og blev endda 8 år, inden hun sov ind naturligt smiley Tror hun var 3-4 år, da det skete. Bare for at sige der måske er håb for dit marsvin

  • #10   10. mar 2021 Det at din dyrlæge ikke afliver dit marsvin med det samme og der "kun" var en mindre skade og at den bevæger sig rundt i buret og dit marsvin spiser og drikker normalt tyder på at den ikke har voldsomme smerter

  • #11   12. mar 2021 Hvordan gik det hos dyrlægen idag?

  • Isabel _
    Isabel _ Tilmeldt:
    jul 2019

    Følgere: 37 Emner: 15 Svar: 16
    #12   13. mar 2021 #11
    Jeg blev desværre nød til at sige farvel til hende:( Det har knust mit hjerte og jeg er så ked af det over det... Jeg har et han marsvin, de har kendt hinanden siden de var 3 uger. Jeg har allerede fået en ny hun så mit han marsvin ikke skal være alene... men tak til alle for alt støtten og de søde beskeder det betyder meget!


Kommentér på:
Marsvin faldt ned fra bord!😥

Annonce