1.259 visninger
|
Oprettet:
Seletræning af kanin? {{forumTopicSubject}}
Her hele vinteren har jeg sele trænet Tit. Vi er nu kommet så langt at jeg kan løfte hende op, og give hende sele på. Hvilket er stort fremdrift!
Men nu er jeg såkommet dertil hvor hun skal ned og gå med den, men vær gang jeg sætter hende ned, så begynde rhun at gå i panik, og løber rundt i cirker ovs? Hvad kand et skyldes? Jeg har prøvet flere forskellige seler, så tror ikke det er fordi den sidder forkert. Den sidder heller ikke for stramt, for jeg har den spændt rimelig ud. Hvad tror i det er?
apr 2011
Følger: 57 Følgere: 81 Gnavere: 6 Emner: 27 Svar: 162
har hun været ude et sted fx, en løbegård eller noget? for så kan du give hende selen på og tage snoren af også putte hende ned i løbegården, eller et sted hun kender.
hvis hun er meget tryg ved dig kan du prøve at sætte dig på græset sammen med hende og se om det hjælper
Håber det kan bruges, er ikke vildt erfaren men har da trænet et par stykker op til at gå i sele
okt 2010
Følger: 28 Følgere: 26 Gnavere: 6 Emner: 12 Svar: 60
Team Poedask: Altså jeg prøvede at sætte hende ned i ders indenførs løbegård, hvor hun løb direkte ind i muren? Selen sider som den skal, sådan ca
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.350
okt 2010
Følger: 28 Følgere: 26 Gnavere: 6 Emner: 12 Svar: 60
Stald Malega:
Altså den sider som den skal, men jeg tror den skaver hende. Men vi har fået fat i en ny nu, og det går meget bedre!
Seletræning af kanin?