{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

Seletræning - Alder? {{forumTopicSubject}}

Hej. smiley

Jeg har en lille kanin, som efterhånden er 3 måneder, 3 uger & 4 dage. smiley Ca. :3
- Vil man godt kunne begynde at seletræne hende, eller skal jeg vente lidt? smiley jeg har nemlig absolut intet imod at vente. smiley

Det er mere så jeg ved, hvornår der skal købes sele.
Så ja - Hvornår er hun klar til det? smiley Hvis der er nogle der skriver, jeg skal mærke det på hende, så virker hun bare helt åbensindet, rolig, glad m.v. Hun danser op og ned af mig og vil hele tiden nusses. Jeg tror helt hun har glemt, at hun ikke er en bamse. smiley
Men det er jo bare dejligt, at hun er så tryg omkring mig, og derfor føler jeg også, at hun vil kunne være klar. smiley Hun er faktisk tryg omkring alle mennesker, også fremmede, så jeg føler at med den mængde tillid og ro i sindet, er hun rimelig klar. smiley

Så er det bare alderen og udviklingen, jeg tænker på. Mentalt er hun vidst rimelig klar, udover at hun er sådan en kanin, der skal have tid til at tænke det hele igennem, hvilket jeg selvfølgelig giver hende. Ellers er hun altid oplagt og nysgerrig. smiley
Fysisk ved jeg bare ikke om vi kan begynde træningen med selen, så jeg ville have jeres hjælp. smiley Jeg har læst et sted, at allerede som 4 mdr., må de deltage i konkurrencer, så set på det punkt, er vi jo langt bagud, selvom jeg hellere lige vil have hende med, end at forhaste tingene. smiley

Men jeg forklarer for meget tror jeg. smiley

Hvornår er hun fysisk klar til det? Hvornår begyndte I med jeres? Gav I dem pauser over flere dage imellem at I trænede med den? (Mere fordi, jeg gerne vil være 100% sikker på at hun i sindet er klar, så jeg vil gerne give hende nogle dages pauser imellem at vi øver - Men er det en god idé?)

Andet jeg skal vide, inden træningen? smiley Jeg bruger siden kaninhop.dk, til at forklare mig om tilvænningen og træningen. smiley
- Hvis I har en bedre guide, er jeg meget oplagt til at læse den! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seletræning - Alder?
Kommentér på:
Seletræning - Alder?

Annonce