{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.826 visninger | Oprettet:

Kanin bider :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har for to uger siden erhvervet mig en kanin på 6 mdr.. Da jeg er ude og hente ham, lægger jeg godt mærke til at han spjætter en del når hun løfter på ham, og hun lukker ham ud af buret ved bare at åbne lågen (han var indenfor). Det tænker jeg ikke nærmere over, og tænker hun måske får taget ham forkert.. Men han vil bare ikke løftes og holdes.. Kan godt kæle ham inde i buret, men han spjætter og kæmper som en gal ligeså snart jeg tager ham op, og bider... Heldigvis er det ikke rigtig hårdt så det bløder, det er selvfølgelig ikke rart men lige med sådan noget er jeg heldigvis ikke sart, snarere stædig.. Jeg ville gerne sælge ham, da han er en blanding og jeg gerne vil opdrætte renracede løvehoveder.. Så han er altså lidt et fejlkøb, men ikke desto mindre en charmerende lille én som jeg er sikker på kan blive en god kæleknain.. Jeg har tålmodigheden, men nu har jeg bare brug for nogle gode råd.. smiley
Han smider en del rundt med sin madskål, og han er en aktiv lille fyr, prøver at aktivere ham så meget som muligt, men udover grene og grønt, hvad kan så aktivere dem..?
Jeg kan ikke rigtig begynde på seletræning når han er så umulig bare ved at jeg holder ham.
Han er meget intra i min hun ved siden af, selvfølgelig, men hun har stadig sit kuld, så han skal ikke lige møde hende endnu.. smiley
Hvad kan jeg gøre for at kunne kæle med ham, mens jeg holder ham..? Og skal han aktiveres mere..? Har set nogle bruger paprør, eller sådan nogle foderkugler.. Ville det være en løsning..?

Håber nogen kan hjælpe mig, for synes jeg prøver.. Fodre lidt med hånden en gang imellem, og aer og nuser ham inde i buret..
smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin bider :(
Kommentér på:
Kanin bider :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce