{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.769 visninger | Oprettet:

Marsvin nyser {{forumTopicSubject}}

Mit ene marsvin, Pjuske - er begyndt at gå og nyse. Jeg har i noget tid skiftet mellem savsmuld, træpiller og hempstrøelse. Grunden til dette er fordi at Mickey virker til at være allergisk over for et eller andet. Han har en tendens til at få skæld, men når jeg giver ham et bad med shampoo - så går det væk igen. Hvad kan jeg gøre for at finde ud af hvorfor den lille nu er begyndt at nyse? De spiser, er glade, løber rundt og snakker, og virker egentlig meget tilfredse. Jeg kan bare ikke lide at han nyser.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin nyser
  • #1   23. sep 2011 Håber du mener spåner og ikke savsmuld?

    Hvor meget er det, han nyser?


  • #2   23. sep 2011 Ja, jeg mener spåner smiley Det der man kan købe i Maxi Zoo. Her idag synes jeg at han har nyst et par gange. Jeg lægger deres yndlingstæppe op på 2. sal, og så formår de selv at få det hevet ned i løbet af natten, så de kan ligge på det. Spekulerer på om man kan få noget lignende til marsvin, hvis de ikke kan tåle støvet fra de forskellige ting? Da de havde hampstrøelse, begyndte de begge at klø sig ret meget. Så det blev jeg hurtig enig med mig selv om, at det skulle det hvert fald ikke være.

Kommentér på:
Marsvin nyser

Annonce