{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin nyser
  • #1   18. aug 2013 marsvin bliver ikke forkølet... hvis de nyser og der ikke kommer snot er det som regel pga støv de nyser. Kommer der snot har den derimod en infektion et eller andet sted på vejen fra næsen og ned mod lungerne og det kan være svært at vide hvor det sidder og om det vil gå væk af sig selv. Så ved snot søg altid dyrlæge. Er der ingen snot og dyret ellers spiser som den plejer så se det bare an lidt...

  • #2   18. aug 2013 Tak for rådet smiley


  • #3   19. aug 2013 Hvad hø fodrer du med? Da jeg havde marsvin så nøs de ualmindeligt meget hvis jeg købte hø i forretningerne og når jeg derefter kiggede grundigt på pakkerne og så var der helt vildt meget støv i.
    Jeg skiftede dette ud med "rigtigt" hø jeg købte ved landmand og skiftede osse de fine spåner ud med grov spåner til heste.
    Så holdt de ligeså stille op med at nyse. smiley


  • #4   19. aug 2013 Sanne: det er typisk for det i butikkerne er oftest varmebehandlet: det er mere tørt end hvis det bare tørrede på marken og jo mere tørt det er jo nemmere knækker det og støver mere...

  • #5   19. aug 2013 Nå det vidste jeg ikke, men det var ihvertfald helt galt for flere af dem.
    Det var helt utroligt så godt det var for dem da jeg skiftede over smiley


Kommentér på:
Marsvin nyser

Annonce