{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Marsvin nyser {{forumTopicSubject}}

godaften smiley
Har mine 2 dejlige tøser som går på fleece..I deres toiletter er der hestespåner :-).. Synes at de nyser lidt begge to. Så vidt jeg husker er det noget de hele tiden har gjort. Der er intet ved næsen, det er ikke fugtigt eller noget.. Selvfølgelig nyser de, som alle os andre jo også gør smiley Men vil gerne vide lidt om, hvornår jeg burde være bekymret? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin nyser
  • #1   16. nov 2012 Søger dit hø/spåner meget. Er der gennemtræk?

  • #2   16. nov 2012 Det kunne da godt være mit hø der støver. Nej, det trækker overhovedet ikke smiley

  • #4   16. nov 2012 Altså smiley Mine har en stort bur, som står på et stativ, så de bliver løftet ca 1m fra jorden smiley Så er der ellers proppet aviser, håndklæder og fleece tæppe smiley Så har de selvfølgelig også en marsvineseng og et par puttepuder smiley

  • #6   17. nov 2012 Mine marsvin gjorde det også meget, dengang jeg havde fleece tæpper og fandt hurtigt ud af, hvor meget støv der samlede sig i tæppet. Også skiftede jeg over til spåner igen, og underligt nok nyser de ikke nær så meget mere (selvom man skulle tro at spåner støver mere). Men hvis du er intra i stadig at beholde fleece. Bør du tænke meget mere på hygiejne, altså at støve af meget ofte, støvsuge og ikke mindst prøve at støvsuge tæpperne. Hvis ikke det hjælper vil jeg skyde på følsomme næser smiley
    Det har en af mine også han kan ikke have hvis der er noget ved hans næse så nyser han smiley Håber det kunne hjælpe lidt.


  • #7   18. nov 2012 Det kunne godt være du har ret smiley vil prøve det du siger. Men det er dl om at de nærmest får sådan nogle anfald... Så nyser de ikke i flere timer, og så pludselig har de lige en times tid hvor de går og nyser lidt? :b synes det er lidt underligt smiley

Kommentér på:
Marsvin nyser

Annonce