{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

marsvin - alder og introduktion {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre været nødt til at aflive min gamle han, da han fik det for dårligt.

Mine 2 hunner går og hygger sig fint, uden problemer.

Jeg er dog faldet for en ung han, som jeg overvejer at anskaffe mig. Han er en unge, og jeg vil skyde ham til at være 5-6 uger gammel.

mit spørgsmål går på om hvis jeg får ham hjem, om hunnerne så ikke vil prøve at dominere ham, nu han er den yngste og mindste? og hvordan vil det så forløbe sig når han synes at han skal styre damerne?

Hvis jeg tager ham, så skal han jo kasteres først. så jeg vil nok have ham hjemme i hvert fald en måned, inden at han kommer sammen med hunnerne. Vil det have betydning for hvordan de vil opføre sig i når de sættes sammen? altså vil de ekstra uger have nogle betydning, eller skal han være noget ældre?

(damn for noget sporg, bekalger, jeg har vidst skrevet for mange "officielle" tekster idag, hehe)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  marsvin - alder og introduktion
  • #1   20. sep 2011 åååh man kan ikke sige noget med sikkerhed, men skal man give et godt bud, så bør det gå helt fint.

    Nogen hunner kan måske være lidt 'grove' ved sådan en ung han, fordi de ikke regner ham for at være en rigtig mand, eller sådan noget. Det kan osse være han får lov til at styre jack shit (uanset alder), hvis trunterne rotter sig sammen. Sådan nogen finker har jeg haft, hvor kastraten bare var med som det tynde øl, og så var det finkerne der havde bukserne på *G*


  • #2   20. sep 2011 vil der være forskel hvis det er en ældre han? (har kun sammensat en kastrat med hunner én gang, og de hilste blot, og det var så det). vil den der måned der går fra hans kastration i så fald give den alder der skal til?

    og nu nævner du at hunnerne har bestemt, har det givet problemer i gruppen? smiley


  • #3   21. sep 2011 nej, det gav ikke problemer overhovedet... der var altid fredeligt i gruppen.. han måtte bare ikke være med i fællesskabet, hvis man ka sige det sådan. Finkerne ejede hus og hvad de ellers havde lyst til, og så ku han bare fise over i hjørnet og passe sig selv.

    Jeg tror der kan være forskel alt efter hannens temperament. Nogen er jo meeeeeeget fremme i skoene allerede som unge, og nogen er mere usikre til de bliver noget ældre.


  • #4   21. sep 2011 ok, så tror jeg at jeg vil "tage chancen" og hente ham hjem. Nu går der også nogle uger inden han kommer ned sammen med dem, så han når jo også at blive lidt ældre.

    og så må jeg få lavet det bur færdigt, så de har mere plads! smiley

    Hvor stor tror du chancen er for at de ikke kan sammen?


  • #5   21. sep 2011 jeg tror slet ikke du skal være nervøs - det er meeeeeeeeeeeeget sjældent at det ikke fungerer. Allerhøjst må han ikke være slyngveninde med pigerne, men jeg tror ikke du behøver at være nervøs på nogen måde.

  • #6   21. sep 2011 regnede jeg heller ikke med, men skulle lige høre, da det vil være surt at få ham kastreret, og så skulle af med ham igen bagefter smiley især fordi ejg så ville nå at knytte mig til ham.

  • #7   21. sep 2011 du skal være voldsomt uheldig hvis det sker, jeg har til dato ikke kendskab til nogen som har været ude for det smiley

  • #8   21. sep 2011 heller ikke her.. hverken hanne eller hunnen får jo noget ud af det! ^^ det er svært at få unger mens man slås,hehe

Kommentér på:
marsvin - alder og introduktion

Annonce