{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

Hjælp min rotte er syg :( {{forumTopicSubject}}

Har været i sommerhus en uge, hvor en veninde har passet mine 2 tøser....
Så i morges da jeg skulle afsted sagde den ene en underlig lyd og kunne næsten ikke få vejret, og sad med lukkede øjne... kan så se at hun har tabt sig meget den sidste uge og har lige snavs ved næsen, kan det være en forkølelse eller hva?
Skal til dyrlæge her senere og hente penicillin til hende og se om det hjælper... nogen der har prøvet noget lig.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp min rotte er syg :(
  • #1   2. maj 2011 Det kunne sagtens lyde som en lungebetændelse.

    Og det er nu ikke penicilin, men antibiotika (baytrill og ronaxan) din rotte skal have smiley

    Håber ikke hun har været syg for længe. Det kan gå hurtigt med de små størrelser...


  • #2   2. maj 2011 som sagt har min veninde passet dem og da jeg tog afsted var der intet med hende, en bange for hun har stået i træk eller noget smiley har godt nok ondt af hende, skynder mig til dyrlægen så snart de har det til hende jeg skal bruge, håber det hjælper, er jo så glad for den bette pige smiley

  • #3   2. maj 2011 Har de det ikke hjemme?

  • #4   2. maj 2011 Rotter kan desværre nemt få luftvejsinfektioner.
    Min Ophelia har haft præcis samme symptomer, hvor hun fik Sulfacombin for det, det hjalp hende. Hun har dog fået et tilbagefald for ikke længe siden, så vi mistænker kræft i lungerne - dog har hun det godt og spiser og drikker, samt er aktiv.
    Du skal nok holde øje med din rotte, og hvis det fortsætter få hende til dyrlægen.
    Det hjælper af og til hvis jeg giver mine rotter kamillete.

    Mvh.


  • #5   2. maj 2011 fik noget hos dyrlægen, og hun er allerede mere frisk og drikker lidt vand, så nu har jeg givet dem noget flydende kattemad, det elsker de, så håber hun spiser noget af det smiley
    ellers skal hun til dyrlæge på torsdag, hvis det bliver værre igen, så Xér finger for hun får det bedre og bedre


Kommentér på:
Hjælp min rotte er syg :(

Annonce