{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Amalie B
Amalie B
Tilmeldt:
1. okt 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13

Min Rotte laver underlige lyde, hjælp. {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min ene han rotte laver nogle underlige lyde.
Men han stopper og starter, de er ikke konstante.
Vi har været til dyrelægen med ham, vi fik noget penicillin men ingenting skete udover at han blev stresset af det.
Han er frisk, glad og livlig. Ingen tegn på snot eller sygdom. Intet han er som han plejer. Tjekker tit ham og hans bror for sygdomme og der er intet.
Når jeg nusser ham bliver lydene lidt højere og vildere.. Kan det være han bare snakker? Jeg har optaget/filmet lydene.

Det her er min youtube video af ham. http://www.youtube.com/watch?v=3mchqi8eS48&feature=youtu.be

Hvad tror i det er? og hvad skal jeg gøre? please hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Rotte laver underlige lyde, hjælp.
  • #1   8. jun 2013 Han lyder forkølet...

    Prøv at lave noget kamillete og put i en ekstra drikkeflaske (de skal altid have vand ved siden af).
    Teen skal selvfølgelig kun være lun, når du serverer den.

    Ligeledes er lun havregrød også godt. Det er nemt at lave i mikroovnen af 1 del havregryn og 2 dele vand og så 2 minutter på højeste effekt smiley Det plejer at kunne tage en mindre forkølelse.
    Bliver det værre eller der også kommer lyde på lungerne, eller hvis han stopper med at spise, trækker vejret besværet eller andet, hvor du kan se det er blevet værre, så må du afsted igen til dyrlægen.


  • Amalie B
    Amalie B Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #2   8. jun 2013 Mange tak! Jeg går straks ud og laver nogle kamillete til dem;-)
    Jeg holder øje med ham! smiley


  • #4   9. jun 2013 Stald Elja: Jeg må være dig svar skyldig... Men hvis jeg ikke husker galt, så er forkølelse hos kaniner noget mere alvorligt og kræver dyrlæge. Men som sagt, jeg er ikke sikker - min kanin har aldrig været syg.

  • #5   9. jun 2013 Det hedder ikke en forkølelse ved kaniner (kan ikke huske hvad det rigtigt hedder), og det er meget meget alvorligt. Kaninen kan dø af det, hvis man ikke opsøger dyrlægen.
    Min Uniqo var begyndt at snotte og ikke have det særlig godt. Lignede meget en forkølelse. Da jeg tog ham til dyrlægen, viste det sig han havde infektion på luftvejene, og havde det ikke været behandlet var han her ikke i dag.
    Så er en kanin 'forkølet' er det afsti afsted til doktor dyr.


  • #7   9. jun 2013 Elja - Det var bare generelt, for som sagt kan en kanin ikke være forkølet :). Og har heller intet sagt om, at din kanin ikke er tjekket eller noget som helst :). Det var blot så du vidste, at en kanin ikke kan være forkølet :).

Kommentér på:
Min Rotte laver underlige lyde, hjælp.

Annonce