{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Danielle R
Danielle R
Tilmeldt:
2. apr 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15

Katte og marsvin ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle gnaver elskere smiley

Jeg har to super dejlige katte, en main coon og en Hellig birma.

Jeg har siden jeg var helt lille haft marsvin, indtil for 2 år siden. Nu savner jeg bare helt vildt at have sådan en lille hygge trold, og ville hører om i har nogen erfaring, med at have katte og så få et marsvin ?

Tror i måske kattene kunne vænne sig til det, så de evt. kunne være i stuen sammen?

mine katte er ca. 9 mdr. gamle.

gode råd og ideer tages gerne imod smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte og marsvin ??
  • #1   2. apr 2011 Det tror jeg sagtens. Jeg har en main coon blanding og han er interreseret i dem men han ved han ikke må gøre dem noget

  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #2   2. apr 2011 okay smiley

    Tænker nemlig også at når det er et lidt større dyr, så ville de ikke gøre det store. modsat hvis man havde mus, fugl eller hamster...


  • #3   2. apr 2011 Jeg har en veninde, hvis kat kan finde på at kravle ind i hendes løbegård og sætte sig til at spise af marsvinenes madskål ved siden af marsvinene, uden overhovedet at være interesseret i at gøre dem noget smiley
    Desuden vil dine marsvin jo være i et bur, så kattene kan jo ikke nå dem (medmindre der er tale om et åbent skabsbur), men de vil garanteret synes det er spændede at sidde og kigge på dem smiley

    Nu bed jeg mærke i, at du skrev et marsvin... du skal huske, at marsvin er sociale flokdyr, de skal have en burkammerat af samme køn smiley


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #4   2. apr 2011 ej hvor sødt smiley

    Havde tænkt mig sådan et normalt tramme bur, hvor der self skal være et hus de kan gemme sig i.

    Ja ved godt marsvin er flokdyr, var også meningen jeg ville have to smiley

    men havde tænkt på at vende dem til hinanden, og når jeg så ikke er hjemme, så sætte buret ind bag en lukket dør, hvor der self er lys og det hele, men bare så kattene ikke kan komme til den i starten, uden jeg ved hvordan de er sammen... lyder det som en dum ide ?


  • #5   2. apr 2011 Det lyder som en udemærket ide smiley

  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #6   2. apr 2011 okay, mange tak smiley

  • #7   2. apr 2011 Det kommer i høj grad an på kattens temperament. Som hovedregel er de fleste katte ret ligeglade med marsvin... men der findes nogen der ser dem som en frokostsnack. Så at du lige går med livrem og seler i starten, det er superfint.

Kommentér på:
Katte og marsvin ??

Annonce