{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.191 visninger | Oprettet:

hvornår må marsvin komme på græs {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 08-03-2011 09:58:27 Slet hele emnet

hej er der nogle regle for hvornår marsvin, som altid har været indedørs må blive lukke ud og græsses jeg har et dejligt nyt bur hvor der både er ude og indendørs bur i. de fleste kender det, de kaldes græsnings bure og er trakantet ,og i enden af buret sidder en trakantet træ kasse de gan gå ind i læ af ,tænker bare lige sådan en dag som i dag hvor solen skinner og næsten ingen vind er om de måtte komme ud nogle timer og så ind igen eller om der er for tidligt fordi jorden jo stadig er frossen . de ville komme ind igen selv om det var høj sommer hver aften vh pia håber i kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår må marsvin komme på græs
  • #1   8. mar 2011 okey takker jeg vil jo ikke ha at de bliver forkølet men det er jo så skønt vejr

• #2   8. mar 2011 Hvis der er tale om marsvinene kun skalud på græs med går normalt inde så hedder det da du skal kunne sidde på græsset selv i rumpen i 10 min uden at fryse rumpen.

De 10 grader er den varme dyret kan tåle ned til. Hvis dine marsvin går inde normalt og du ønsker at sætte dem ud, så skal det gøres om sommeren hvor der er varmt så marsvinet vænner sig til det blive kølige og køligere. Og så er det at der til sidst om vinteren ikke må blive mindre end 10 plus grader.

Kommentér på:
hvornår må marsvin komme på græs

Annonce