{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

hun kanin sættes sammen med hankanin igen. {{forumTopicSubject}}

Hej min kanin blev parret første gang d.28 juli. Der var 6-7 vellykkede, og d. 31 juli var der 3 vellykkede. Hun har stadig ikke født endnu og hun er tynd man kan mærke hendes ribben og jeg har aldrig set en så tynd kanin når hvis hun er gravid. Vi satte hannen i et transport bur og satte den op til hende udenfor buret og hun kom hen til ham og snuste fuldstændig ind mod ham, som om at hun ville ind til ham kan jeg godt prøve at sætte dem sammen i en sele hvis hun ikke på nogen måde afviser ham smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun kanin sættes sammen med hankanin igen.
  • #1   31. aug 2013 Vent nu lige nogle dage!

  • #2   31. aug 2013 hun er meget tynd og hun ville jo gerne ind til hannen

  • #3   31. aug 2013 Hvis hun er så tynd, ville jeg ikke parre hende igen før hun har taget på

  • #4   31. aug 2013 jeg skrev før at hun var meget tynd hvis hun var gravid så tynd er hun jo heller ikke hvis hun ikke er gravid

  • #5   31. aug 2013 Du skrev, at du kunne mærke hendes ribben. Vent nu lidt, og se:)

  • #7   31. aug 2013 Vent en uge efter hvad hun var sat til.

  • #11   31. aug 2013 Hun kan føde helt indtil tirsdag/onsdag næste uge hvis hin blev parret den 31. Så et hun kun på 30. Dagen i dag.

    Og hvis du kan mærke hendes ribben burde di minimum vente to- tre uger indtil hun er i ordentlig stand også få hende fedet lidt op!


  • #14   31. aug 2013 Der er jo ikke meget andet at gøre nu hvor du har parret hende alligevel. Nu må du vente og se hvad der sker. Men jeg vil sige det samme som Bazoka. Det er ikke så smart eller godt og sjovt for kaninen at blive parret så mange gange!
    Ungerne (hvis de er der) kan blive for store hvis hun får for meget at spise.
    Helt generelt skal man slet ikke parre et dyr og kaniner der ikke er i en sund stand mad-mæssigt. Nu er kaniner modsat mange andre dyr så heldigvis indrettet sådan at hvis de er i for dårlig stand eller for usundt helbred kommer der ikke noget ud af det.

    Hvis hun ER for tynd at ribbenene kan mærkes og hvis der ligefrem kan ses knoglerne, burde du overveje at få hende kigget på af en dyrlæge. Så føles hun meget knoglet over ryggen når man bærer hende ? Hvis hun ikke føles knoglet over ryggen og bagbenene, så er hun ikke for tynd (-: Håber du kan bruge det jeg skriver her smiley


  • #15   31. aug 2013 Hvorfor have så travlt?
    Det er en måned de går, og så finder man ud af det, så lang tid er det altså heller ikke.....
    Lad hende gå 35 dage over den sidste gang hun var til parring, er der så ingen unger efter den dag, så kan du overveje det, dog ville jeg få lidt sul på hende igen, hvis hun er så tynd som du beskriver hende som, med at kunne mærke ribben


Kommentér på:
hun kanin sættes sammen med hankanin igen.

Annonce