{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Kaniner, sættes sammen ? {{forumTopicSubject}}

Ja hej smiley min veninde og mig skal sove sammen tirsdag til onsdag smiley og hun har spurgt om jeg kan tage min kanin med så de kan lege sammen, men er det smart når kaninerne ikke kender hinanden ? og så kun i 1½ dag ? de er begge alene til hverdag og kunne det så være de ville savne hinandens selskab ?

håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaniner, sættes sammen ?
  • #1   28. jul 2013 1 kanin - et bur
    2 kaniner - to bure
    Osv....
    Kaniner er kolonidyr ikke flokdyr smiley


  • #2   28. jul 2013 ja men alligevel, kan de ikke blive afhængelige af hindandens selvskab ? smiley

  • #3   28. jul 2013 Jo nogle kan men så skal man jo gøre det når de er helt små smiley

  • #4   28. jul 2013 vores er ca. 4 måneder er det gammelt nok til de ikke bliver afhængelige ?

    tror ikke hun bliver afhængelig da jeg købte hende til Vorbasse hvor de sad i et bur hende og hendes søskende smiley og hun har INTET sagt til ikke at have selvskab smiley


  • #6   28. jul 2013 Stumpen : de kommer jo i hver deres bur smiley og leg det er egentlig ikke rigtigt at de leger sammen, men at mig og min veninde hjælper hinanden med vores kaniner smiley

  • #8   28. jul 2013 Hvis de to kaniner ikke skal være i samme bur eller løbegård, altså på ingen måde kommer i kontakt med hinanden kan du sagtens gøre det..

    Men hvis i vil have dem til at mødes og gå i samme bur eller løbegård kan det gå galt, din eller hendes kanin kan dø, eller komme alvorligt tilskade.. Det er unødvendigt at lege med skæbnen..


  • #9   28. jul 2013 Hvis de bare er i hver deres bur, og kun kan kigge på hinanden fra lidt afstand, vil det være fint nok smiley Men hvis du tror at du/eller din veninde godt kunne blive fristet af liige at lade dem snuse til hinanden, ville jeg helt klart lade din kanin blive hjemme. Det kan ende rigtig slemt, og det er svært at skille dyr ad der slås.
    Kaniner er ikke dyr der "leger" med hinanden, som fx. hunde.


  • #10   28. jul 2013 altså ved ikke om min veninde måske havde tækt sig at lade dem snuse til hinanden smiley det kan godt være det bare bliver en anden gang da jeg er MEGET øm overfor mine dyr smiley jo folk må gerne sætte dem på plads men ikke noget de kan dø/komme tilskade af smiley så måske jeg bare skal hjælpe min veninde med hendes kanin og så kan min lillebror ordne buret smiley (det er jo også hans kanin, han gør bare ikke noget ved den, og derfor kan jeg godt tillade mig at kalde den min :)) vi skal også ud at ride på mine heste så det tror jeg bare vi gør smiley også fordi min veninde har hunde smiley ved ikke hvordan de reagerre smiley

  • #11   28. jul 2013 Lad dem kigge på hinanden, snuse, og hyggesnakke. Mellem TREMMER. Alt andet er ikke klogt.

  • #12   28. jul 2013 okey smiley men vi venter til en anden dag smiley

  • #13   28. jul 2013 De vil sansynligvis komme op og slås hvis det er samme køn.
    Hvis det er hvert sit køn, står i pludselig med unger.
    Hvilket betyder at det er en meget dårlig ide. Du kan godt tage den med, men de skal ikke i nærheden af hinanden.

    Btw, ikke vent til en anden dag. Du skal overhovedet ikke gøre det, hvis du ikke vil stå med en skadet kanin.


  • #14   28. jul 2013 de er begge to hunner, det vil sige at ved ikke helt om min venindes er en hun for ved ikke hvor god hun er til at se det smiley men regner med at hun har styr på det smiley

Kommentér på:
Kaniner, sættes sammen ?

Annonce