{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
869 visninger | Oprettet:

Jeg tror min ørkenrotte er gravid {{forumTopicSubject}}

Jeg har holdt øje med en af mine piger, og har opdaget at hun inden for den sidste uge har taget 7 g på. Hun er ligeledes blevet bredere omkring bagpartiet, samt spiser og drikker mere..
Dog er jeg ikke sikker på hvor når hun er blevet holdt til, og jeg kan ikke mærke noget på hendes mave.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg tror min ørkenrotte er gravid
  • #1   3. sep 2011 Går hun med en han eller hvordan?

  • #2   3. sep 2011 Tjekkede lige din profil, og kan se at dine to hunner er rimlig unge, og jeg vil mene at det er en lidt for tidlig alder at lade dem få unger i

  • #3   3. sep 2011 jeg fik at vide af avleren, hvor jeg har fået pigerne, at jeg bare kunne lade dem gå sammen.
    Men jo, pigerne er unge - igår d. 2/8 blev de 11 uger. Basse er der imod omkring 20-21 uger.


  • #4   3. sep 2011 Men jeg er heller ikke 100 % på at hun er gravid. Basse har prøvet på det flere gange, men det har været meget kort.
    Enten har hun flyttet sig eller også har hun vendt sig rundt og dasket til ham.


  • #5   8. sep 2011 Her i dag, prøvede jeg at veje Creamy - og opdager at hun i løbet af de sidste 6 dage har taget 8 g på, samt at hun er blevet bredere om maven og bagdelen.
    Hvilket vil sige at hun nu vejer 60 g.
    Enten er hun med unger eller også har hun spist meget godt..


  • #6   9. sep 2011 Altså dine hunner og din han går vel ikke sammen? smiley
    Har ikke helt forstand på ørkenrotter..


  • #7   9. sep 2011 Emma B: Jo, de har gået sammen i omkring 6 uger. Men har her for en uges tid siden adskilt dem.
    Min kæreste forstår ikke hvorfor de ikke kan gå sammen, som de normalt gør i naturen - og det gør jeg enlig heller ikke helt.
    Avleren, som jeg har pigerne fra, fortalte mig at jeg bare kunne have dem gående sammen.

    Min han, Basse, fare forvillet rundt i sine bure og søger pigernes sammenvær. Ligeledes søger pigerne efter Basse.
    Kort sagt: De savner hinandens selvskab.


  • #8   10. sep 2011 Nu har jeg fået nok af pigernes søgen.
    Har lige haft æren af at samle Blacky op fra gulvet - hun kravlede op af røret, udvendigt, og kom på den måde ud af buret.
    Da hun kom ind i buret igen, gentog hun turen hele fem gange - heldigvis stod jeg ved siden af buret og kunne stoppe hende.

    Nu går de alle tre sammen igen = glædelig genforening, samt aktivitet i burene. ^^ Ingen Blacky op af rørene.. ^^


Kommentér på:
Jeg tror min ørkenrotte er gravid

Annonce