{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Hvorfor har i valgt de dyr i har? {{forumTopicSubject}}

Tja jeg keder mig lidt, så jeg sad og kiggede lidt rundt, og så bemærkede jeg at der en del der enten har masser af marsvin, kaniner, rotter eller en helt masse af et fjerde dyr.

Så et lille et hygge emne, hvorfor har i valgt lige præcis de dyr i har? Fremfor f.eks.. et andet dyr? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor har i valgt de dyr i har?
  • #1   3. sep 2013 Det har jeg aldrig ikke tænkt over. Mon ikke man har de dyr man har, fordi man holder af dem? smiley

  • #2   3. sep 2013 Jojo det er selvfølgelig rigtigt nok smiley

  • #5   3. sep 2013 Jeg har altid gerne ville have en Giraf, men den er nok lidt svær at have i en lejlighed smiley

  • #6   3. sep 2013 Tror det har noget at gøre med, at jeg tidligt blev introduceret for kaniner i nogle fritidsklubber. Og da jeg selv startede i fritidsklub, havde de en masse kaniner. Jeg fik selvfølgelig en kanin dernede, så fik hun unger, og efter lang tids plagen fik jeg lov til at få en unge med hjem, og så trivedes moren ikke dernede, så fik jeg også hende med hjem - og så kørte det derfra smiley Jeg har dog altid fra en tidlig alder været fascineret af kaniner, og så er det jo også et meget klassisk valg som kæledyr smiley

  • #7   3. sep 2013 Jeg har kaniner, rotter, undulat, kat, hund, fisk og hest.
    Jeg har valgt dem fordi at jeg interesserer mig for disse dyr :).


  • #8   3. sep 2013 Kaniner er dejlige smiley

    Jeg har Chinchillaer, fordi jeg er fuldstændigt fascineret af dem, da de ikke er de store putte dyr, passer det fint til mig da jeg er mere interesseret i at se dem hoppe rundt og lave ballade. Udover det har de store bure med masser af hylder, så de behøver ikke komme ud dagligt, jeg får i hvert ifald ikke dårlig samvittighed på samme måde som jeg gør med kaninerne hvis de ikke er ude hver dag. Chinchillaer er nat dyr, hvilket passer mig fint da jeg er mest aktiv om aften/natten smiley Udover har de en skøn størrelse, da jeg ikke er til helt små dyr smiley


  • #9   3. sep 2013 har kaniner fordi jeg syntes kødet er lækkert og det er hyggeligt når de er små,
    (lige bortset fra Prinsebassen,)
    Og lige pt har jeg marsvin fordi jeg søger nyt hjem til dem (ellers skal jeg ikke selv ha marsvin da de ikke fanger min interesse, men de skal ha det godt så længe de er på genenmrejse)
    Og ildere har jeg fordi jeg syntes det er et helt fantastisk dyr som er underholdene og flotte,
    Mus har jeg for at avle foderdyr de har det selvfølgelig også godt så længe de er her smiley
    Kattene har jeg for at holde mus væk og også for at nusse om
    og hunden har jeg for at holde vagt og fordi han er min soulmate smiley


    profilbillede
  • #10   3. sep 2013 Sikke en sød hund smiley Skal helt sikkert også have hund igen, når jeg finder en lejlighed der er stor nok til det smiley

  • #11   3. sep 2013 Kaniner fordi de altid har fascineret mig.

    Hamstere og generelt gnavere, de fascinere mig også, men på en anden måde end kaniner. Det er ikke nemt at forklare. smiley

    Hunde har altid fascineret mig, og synes det er svært at være i godt humør og at komme ud, uden sådan en. Ikke fordi jeg er angst eller andet, de gør bare noget godt for humøret.


  • #12   3. sep 2013 Jeg kan faktisk også godt lide hamster, men synes de er så små, og er desuden lidt små bange for dem smiley

  • #13   3. sep 2013 Hamsteren/dværghamsteren har jeg fordi min bedst ven kom med et par dværghamstere i indflyttergave til mig (selvfølgelig en aftale han havde lavet med min kæreste) også har jeg bare holdt dem siden. De er så hyggelige og kan bruge meget tid på de små dyr smiley

    Ørkenrotterne har jeg fordi jeg gerne vil prøve at have et andet dyr og det var dem der var plads til. De er mest kigge på dyr her hjemme de er sjove at studere det har jeg brugt meget tid på nu hvor jeg har gået meget hjemme.


  • #14   3. sep 2013 Altså jeg har haft kaniner så længe jeg kan huske, men grunden til jeg har valgt dem igen tror jeg er at jeg synes man kan få et meget tæt forhold til kaniner, jeg har både haft ørkenrotter og guld hamster, men kaninen er stadig min favorit smiley

  • #15   3. sep 2013 Jeg har pindsvin fordi jeg synes de er utroligt fascinerende og søde. Af samme grund har jeg sugar gliders, som også er utroligt underholdende når de glider rundt om aftenen og når de bare vil ligge og sove på en om dagen smiley Vildt hyggeligt smiley

  • #16   3. sep 2013 Puha altså hahahaha smiley
    Jeg har haft kaniner siden jeg var 6 år, og har bare alti synes at de var super dejlige kæledyr og der vil jeg gerne understrege KÆLE! for det er lige hvad de er! smiley og super nemme at gøre tamme i forhold til mange andre dyr plus de kan have en skøn personlighed smiley

    Men har dog også haft hamstere 2 gange smiley de er også meget søde og kære men ikke beregnet som kæled.dyr mener jeg :/.

    Så har jeg Frida (ilder) og skal hente Tut (nummer 2 ilder) sidst i september, har altid synes ildere var meget interessante dyr! og nu skal jeg være dyrepasser så kan godt lide dyr alle ikke har smiley
    Også har de uutrolig meget personlighed og minder om en blanding af en hund og kat så det bliver ikke bedre!!!!

    OGså huk da lige og byd lille tut velkommen smiley


    profilbillede
  • #17   3. sep 2013 Jeg har tit overvejet en ilder, da jeg synes de virker rigtige dejlige smiley

    Men de lugter en del ikke? smiley


  • #18   3. sep 2013 Jeg har mine to dværghamstre aka. guldklumper, fordi de holder mig trygge, positiv og kan holde på mine små 'hemmeligheder'.



  • #19   3. sep 2013 Ildere har en meget speciel lugt smiley nogle kan lide den andre ikke.
    Men synes nu det der kan lugte er deres bakker smiley som de tisser og prutter i, de skal skiftes ret ofte for at der er lugt frit smiley
    OGså bader jeg Firda i rent vand så ofte hun gider det smiley
    Så er det ikke så slemt smiley


    profilbillede
  • #20   3. sep 2013 Okay hehe kan huske jeg så dem i en dyrehandler, og de stank godt nok, men der var nu også en del af dem hehe smiley

  • #21   3. sep 2013 Man sal heller ikke købe dem fra dyrehandlere smiley da de importere dem i en alt for tidlig alder. hvor de kun er 5 uger smiley
    De skal være 10-12 uger før de tages fra deres mor...
    Plus de færreste egentlig vd hvordan man skal passe sådan nogle ordentligt smiley


  • #22   3. sep 2013 Okay, ja de har egentlig også været ret små ;S

  • #25   5. sep 2013 Lige en hård info er ikke har med emnet at gøre til alle dem der er ved/overvejer at blive dyrepasser..
    ud af 800 elever får 80 en elevplads 40 bliver færdig uddannet med speciale smiley
    De vil ikke have folk under 18 år...


Kommentér på:
Hvorfor har i valgt de dyr i har?

Annonce