{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken gnaver har i , og hvorfor
  • #6   20. sep 2011 Jeg har seks kaniner lige pt, fordi jeg synes de er super charmerende og dejlige dyr, og fordi jeg synes det er sjovt at hoppe med dem.
    Så har jeg to heste der er mine egne, og derudover 'arbejder' jeg som beridder på en måde, da min plejefar er beridder og altid har en masse heste, og det er fordi at heste har mit hjerte. Jeg ELSKER det dyr.
    Også har jeg to hunde, Molly og Bailey. De er fantastiske dyr, så intilligente og dejlige at putte med.


  • #7   20. sep 2011 Jeg har:

    En Kanin
    to ørkenrotter
    to katte
    15 høns
    2 heste

    vi bor på en går så mange dyr har vi


  • #9   20. sep 2011 Jeg har 2 marsvin (måtte aflive den tredje). og ved ikke om jeg kan sige at jeg har "valgt" det smiley

    Jeg fik mit første marsvin til min 10 års fødselsdag, og er simpelthen blevet "afhængig" af dem. deres pludren, deres piven når ejg åbner hoveddøren, mindet om laban der rendte ud til én når man kom hjem, og at se udviklingen fra de nervøse usikre dyr, til de aktive, nysgerrige og tillidsfulde dyr.
    De kan altid få mig til at smile, ligegyldigt hvor ked af det jeg er, og noget af det som jeg synes er mest hyggeligt er at ligge i sengen, med et på maven og læse! ^^


  • #10   20. sep 2011 1 kanin (ikk gnaver, men ok) må kun ha en.
    og min mor er bange for ALLE gnavere smiley


  • #11   20. sep 2011 Jeg har (ca tal) 5.30 rotter+200 unger pt, 10.50 mus+300 unger, 2.15 natalmus og ca 60 unger og til sidst 5.20 ørkenrotter+30 unger:)
    Alle sammen er foderdyr pånær en gruppe dumborotter..
    Selvom det dog er foderdyr så nyder jeg at gå ude i garagen ved dem og bruger nok også mere tid på dem end på slangerne:)


  • #12   21. sep 2011 Jeg har tamrotter..

    De er selvskabelige og alligevel selvstændige..

    De har en størrelse så de kan håndteres af børn, og så bliver de ikke over 1 kg smiley


  • #13   21. sep 2011 Har 4 marsvin smiley Fordi min kæreste elsker marsvin og de er da også søde de små smiley

  • #14   21. sep 2011 Har 5 marsvin.. Kan ikke modstå de små charmetrolde:-)

  • #15   21. sep 2011 Kat. B : det forstår jeg godt smiley

  • #16   21. sep 2011 Kaniner - Har 15.
    - Fordi de er nogle helt fantastiske dyr og fordi jeg hopper og avler.
    Marsvin - Har 6.
    - Fordi de er så nuttede og snaksagelige. Har haft marsvin siden jeg var helt lille, hvor min ene hund fangede en ude i en skov.
    Hamster - Har 2.
    Fordi jeg skulle have et lidt mindre dyr på mit værelse, og så forelskede jeg mig i det sødeste lille hamster.

    Oven i disse gnavere (- kaniner). Har jeg:
    20 Høns
    5 Fisk
    8 Katte
    2 Hunde
    1 Landskildpadde
    & 5 Heste + en lille følle i mavsen på den ene smiley


Kommentér på:
Hvilken gnaver har i , og hvorfor

Annonce