{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aggresiv kanin?..
  • #1   14. apr 2010 Nej, for den er hele tiden aggresiv.
    Og tvivler på at den er i løbetid hele tiden.


  • #2   14. apr 2010 når det er med maden er det sikkert mad aggressioner. måske er den bare ikke tryg ved dig?

  • #3   14. apr 2010 Det tror jeg ikke.
    Jeg kan nemlig kalde på hende og jeg er den "eneste", der ikke bliver "bidt"


  • #4   14. apr 2010 hvis den ikke kan lide selen kan den ikke lide den. du får den nok ikke til at være "glad" for den. men du kan langsomt vænne den til den. put den lige så løst på og lad den gå frit med den i vante omgivelser, så den ikke ser den som noget farligt men noget som bare er der

  • #5   15. apr 2010 Hun lyder til at være en dominerende kanin.

    Det er ikke sikkert at du kan gøre hende glad for selen.
    Men held og lykke med det.


  • #6   15. apr 2010 hvis du har købt hende i en dyrehandel så er det sikkert derfor! omsorgssvigt er noget der sætter sig på sjælen og derfor har hun brug for at genvinde sin tillid til dig <333 nus og kæl med hende hver dag og hvis det ikke hjælper skyldes det nok kronisk melankoli.. eller deprssion <33 PS jeg gir en xhøj hvis du stemmer min rotte Konrad velkommen !!! smiley

  • #7   15. apr 2010 Jeg vil mene du skal give hende sele løst på hjemme i stuen, lad hende gå lidt rundt med den 10-15 min. hver dag, og underhold hende mens hun har den på, lig dig ned på gulvet, og underhold hende, så hun glemmer den er der..

    Med hensyn til maden, så prøv at håndfodre hende lidt, og ta madskålen ud af buret når hun skal havde mad og stil den ind til hende. Hvis hun så bider efter dig, så skal du havde en bestemt lyd hun kender der betyder fy, så sig den lyd, evt. puf hende forsigtigt væk, så hun lærer at det ikke er okay.

    Hjemme hos os var AR lyden der gjorde tricket.
    Vi havde store problemer med Tumle spiste ledninger som helt lille.


Kommentér på:
Aggresiv kanin?..

Annonce