{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny i faget. (Sibirsk dværghamster)
  • #1   21. apr 2012 Først og fremmest vil jeg råde dig til at læse dette:
    http://simsesdyr.weebly.com/dvaeligrghamster-arter.html

    Dernæst; Ja, hun må meget gerne få grene. Her er en kort liste:
    http://simsesdyr.weebly.com/traeligsorter.html
    Derudover er en ru sten godt til deres negle, så de kan blive slebet. smiley
    Et sandbad - har hun det? Hamstere sandbader gerne for at holde pelsen ren og fin. Man bruger chinchillasand.

    Hvilket foder bruger du?


  • #2   21. apr 2012 Hej.

    Kort sagt der findes ikke Sibiriske dværghamstere, det er et fancy navn dyrehandlere har fundet på for at dække over at det er hybrider.

    Men altså grene er godt for dem, bare husk at de ikke skal være fra et sted hvor der køre mange biler da de så er fyldt med bilos. smiley

    Men som simse skriver, en ru sten så de kan slibe deres negle og sandbad så er de rigtig glade. smiley

    Samt husk de også har godt af at få lidt proteiner. (kød)


  • #3   21. apr 2012 Super smiley tak for indlæg.
    Nej det har hun ikke endnu. Fik hende igår, men det skal hun da bestemt have så hun kan hygge sig i det smiley

    Jeg fik noget gnaverblanding med til hende og så har jeg noget vitamin tilskud til at tilsætte i vandt.

    Ja dyrehandlere har altid alle mulige gode navne til dyr, men rart at vide hva at hun er en art.


  • #4   21. apr 2012 Hov ik art mente hybrid smiley


  • #5   21. apr 2012 Jeg har hørt at det flydende man drypper i vandet ikke virker, jeg ved ikke om det er sandt, men man behøver i hvert fald ikke at give dem ekstra vitaminer hvis de får et ordentligt foder. smiley

    Du bør købe noget foder som er beregnet til hamstere (eller evt. foderet "altromin" til mus og rotter), + noget kattefoder, hvor den kan få sit protein fra.


  • #6   21. apr 2012 Hamstere behøver ikke at få ekstra vitaminer.

    Simse
    Du har næsten ret i den med at det ikke virker, vitaminerne forsvinder ca en halv time efter de er kommet i vandet så dyret får kun gavn af det hvis det er lige der den drikker. smiley
    Men hundefoder er bedre end kattefoder da der er for mange proteiner i kattefoder. (og så stort er deres behov slet ikke) Så helst hundemad, jeg køber gerne hundesticks til mine.


  • #7   23. apr 2012 Nå oki, men har noget tilbage fra tidligere gnaver så kan lige så godt bruge det sidste.
    Super prøver hundemad da det er det jeg har. smiley

    Tak smiley


Kommentér på:
Ny i faget. (Sibirsk dværghamster)

Annonce