{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Ny i faget med marsvin. {{forumTopicSubject}}

Hejsa GG. Jeg har lige et spørgsmål jeg håber i kan svare mig på inden i morgen... Jeg har kigget på en marsin familie med en far mor og søn. Far 1½ år gammel. mor 1 åår og søn ½ år. vil der blive problemer imellem dem og skal jeg have 2 bure til mor og søn og så faren i det anden? Så de ikkke lige formere sig igen eller som ny i fagt skal jeg holde mig fra det forhold?

På forhånd tak. smiley

Mvh Stefan


Kommentarer på:  Ny i faget med marsvin.
  • #1   19. maj 2015 Min første tanke er hvordan går de nu? Altså hvem går sammen med hvem?
    Sønniken har været kønsmoden siden han var 4 uger gammel, så han skal under ingen omstændigheder gå sammen med sin mor... og gør han det, så er der stor sandsynlighed for at hun er drægtig.
    Hvis de alle 3 går sammen, så er der stadig pænt stor sandsynlighed for at hunnen er drægtig... bortset fra at du så ikke kan sige hvem af hannerne der har været heldig - PLUS at det er mere held end forstand at hannerne ikke har slagtet hinanden.

    Umiddelbart vil jeg sige at hvis ikke sønniken er blevet fjernet fra mor som 4-ugers, så lyder det ikke som et sted med voldsom meget marsvinekundskab... og så er det måske ikke det smarteste at købe fra som ny.
    Som ny i 'faget', der mener jeg at det netop er en fordel at købe hos en der er lidt en gammel rotte, og hvor man har mulighed for at få ordentlig råd og vejledning.


Kommentér på:
Ny i faget med marsvin.

Annonce