{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bad et marsvin?
  • #1   10. apr 2010 du kan sagtens bade et marsvin, du skal bare sørge for at vandet ikke er for varmt eller koldt, du kan evt mærke det med håndledet, albuen. du kan købe noget specielt shampoo,menrent er det bedste for dem

  • #3   11. apr 2010 Hvorfor synes du dit marsvin trænger til et bad?

    Jeg ville ikke vaske det, medmindre der var en god grund - har kun én gang haft et af mine marsvin i bad, og hun var langhåret og hvid og skulle flytte, så ville gerne at hun så lidt pæn ud smiley

    Her kan du se hvordan Ines vasker sit marsvin;
    (link fjernet)


  • #4   11. apr 2010 Hvis du vil bade dit marsvin skal du passe godt på at det ikke får vand i ørene, da de kan blive syge af det.
    Du kan købe noget gnaver shampo mener jeg, men syntes også at du kun skal gøre det hvis marsvinet er meget beskidt, da de fleste marsvin ikke bryder sig om det :o)


  • #5   11. apr 2010 Tak for alle de gode råd smiley
    Jeg ville vaske mit marsvin da jeg syntes det lugter til tider..


  • #6   12. apr 2010 Jeg vil da mene at hvis man ellers sørger for at der er godt rent ved sit marsvin så kommer det ikke til at lugte, og kan gøre sig selv ren..

    Alberte lugter aldirg, vil ligefrem sige at hun dufter godt ! Men ok, jeg kan så også godt finde på at gøre rent ved hende 2 gange i ugen, der går aldrig mere end 5 dage imellem..


  • #7   12. apr 2010 Hvis et marsvin lugter, vil jeg mene du skal finde grunden til det.
    - Synes ikke et marsvin "lugter", uden grund, som fx tid til burskifte, dårlig mave, sygdom etc.


Kommentér på:
Bad et marsvin?

Annonce