{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

Marsvin - svampebehandling? {{forumTopicSubject}}

Hej GG! smiley

Så har jeg langt om længe fået mine yndlings kæledyr igen, men da det er noget tid siden sidst, er det lige lidt jeg er i tvivl om!

Jeg hentede en drægtig hun hjem i søndags. Jeg kan ikke mærke eller se liv derinde endnu, men hun er noget rund. Jeg opdagede svamp på hendes ene øre og lidt start på næsen. Hun blev sat sammen med min venindes hun marsvin for at se om de kunne enes, men efter nogle dage med skrig og jagten hele natten tog jeg beslutningen om at sende den anden tilbage til min veninde og hente en ny yngre dame som hun enes noget bedre med!

Hun kom i bad og blev behandlet mod svamp i torsdags hvor det var hele kroppen der fik tur og det samme med hendes daværende makker. Jeg ved der skal behandles 2x ugentlig i 2 uger, men da hun er drægtig vil jeg ikke stresse hende med et helt bad hver gang. Er det ikke noget med at jeg kan nøjes med at "lokal behandle" de ramte steder på hende nu og hendes daværende makker som ikke var ramt ikke behøver mere behandling? smiley

Derudover mangler jeg 2 gode pige navne til dem, har selv chew chew i tankerne til den ene af dem.

Den drægtige er en sort hvirvel.
Den anden ved jeg ikke hvad farver har, kan i måske hjælpe mig med det også? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin - svampebehandling?
Kommentér på:
Marsvin - svampebehandling?

Annonce