{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Kan vi få GG op at køre igen....? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Det er efterhånden ved at være længe siden at GG var et aktivt forum. Det syntes jeg personligt er rigtig synd. Jeg selv har gennem tiden fået god hjælp og en masse gode stunder her på sitet.

Så ville gerne høre fra jer der ude om vi mon kan få det op og køre igen og hvad skal der evt til får at netop du vil bruge mere tid her.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan vi få GG op at køre igen....?
  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #1   16. nov 2015 Flere aktive og seriøse brugere, som deltager i debatter og som tør at ytre deres meninger på en pæn måde smiley
    Tror umiddelbart, at grunden til at GG er blevet så dødt er fordi, at folk er gået over til at bruge facebook.


  • #2   16. nov 2015 Ja det har du ret i. Syntes dog at der sket lidt i de sidste par uger. Jeg har ihvertfald tænkt mig at være mere aktiv her inde og har sågar overvejet at blive Ha da jeg lige har set at der kun er en der er aktiv. Det kan avt hjælpe på tonen bliver holdt på et ordenlig niveau


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #3   16. nov 2015 Tror faktisk ikke engang at nogle af HA'erne er aktive som sådan. Lidt nederen af bazoom ikke gør noget ved det.
    Der har været lidt ekstra aktivitet den sidste uges tid, men ikke det helt store, desværre.
    Tror lidt at folk søger væk fra GG, fordi folk har det med at være rigtig hårde imod hinanden herinde.
    Jeg er ihvertfald bogstavelig talt blevet mobbet herinde en del gange og måtte på et tidspunkt blive nødt til at slette min bruger, fordi der var nogle stykker, som havde ondt i røven over hvad jeg skrev.


  • #4   16. nov 2015 Der er en enkelt der har været online i dag. En var sidst på i januar smiley Og ja mobning skal bare ikke finde sted og slet ikke et sted som GG. Der burde HA eller selve Bazoom gå ind og få det stoppet.

  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #5   16. nov 2015 Hverken HA'erne eller Bazoom gjorde noget ved det dengang, selvom jeg gentagende gange gjorde dem opmærksom på, at jeg blev udsat for grov mobning.
    Det mest skræmmende var dog nok, at de fleste var voksne mennesker!


  • #6   16. nov 2015 Utroligt. Det virker lidt som om Bazoom helt har opgivet GG

  • #7   16. nov 2015 Tror de fleste seriøse har opgivet GG og erkendt at her er hovedparten af brugerne børn eller teenagere som ingen form for respekt har for viden og erfaringer og som gerne taler/skriver grimt, sætter folk på filterlisten osv. fordi de ikke får de svar de vil have.

    Så her bruger man ikke mere tid end højest nødvendig, seriøstieten er langt højere i diverse facebook grupper hvor folk der er interesseret inden for de specifikke art er. Og hvor børn og teenagere der ikke kan finde ud af opføre sig pænt super hurtigt får vist døren ud.


  • #8   16. nov 2015 Von Sortfod.. Enig, men det burde være muligt at få det op igen, hvis vi hver især brugte lidt energi på det. Mig personligt bruger ikke grupperne på facebook, da jeg finder det vildt uoverskueligt

  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #9   16. nov 2015 Det er ikke kun børn/teenagere der ikke kan skrive pænt, men også nogle voksne. Det var ihvertfald det jeg var udsat for et par gange herinde.

  • #10   16. nov 2015 Jeg har valgt at være langt mindre aktiv herinde, da der simpelthen ikke er nogen form for aktivitet andet end de samme 5-6 mennesker der er aktive. Mange mennesker er også meget hårde i sproget og det er på ingen måde et hyggeligt galleri som det plejede at være.. Hjælpe Admins er ikke ligefrem særlige hjælpsomme og må ærlig at indse at FB har vundet over GG, selvom jeg længe har prøvet at få GG mere aktivt ved selv at bidrage. Der skal desværre mere end 1 person til det.

  • #11   16. nov 2015 Der skal helt sikkert mere end en til.

  • #13   17. nov 2015 Helt enig med en aldersgrænse.. mange børn ved desværre ikke hvordan man opføre sig på nettet.

  • #14   17. nov 2015 Jeg synes nu også mange voksne opfører sig rigtig umodent. Jeg kan ikke se hvorfor mennesker under 14 ikke må være her?

  • #17   17. nov 2015 Jeg har skrevet til Bazoom med henblik på at blive HA, da jeg ikke selv syntes det er nok med en aktiv HA.

  • #18   18. nov 2015 jeg må indrømme at jeg ikke gider bruge ret meget (seriøs) tid herinde. Og ja, jeg hører sandsynligvis til i gruppen af dem der beskyldes for at tale hårdt. Jeg kalder det at tale lige ud af posen og kalde en spade for en spade... jeg gider simpelthen ikke pussenusse, klappe på håret, tjekke alder, diagnoser og hvad ved jeg.
    Derudover - no offense til kaninfolket - så synes jeg at alting drukner i kaninemner. Det er selvdfvfølgelig fint nok hvis man er til kaniner, men er man ikke det, så finder jeg det lidt trælst at skulle trawle igennem 90% kaninrelaterede emner, for at finde et emne der 'måske' omhandler marsvin. Og så er kaniner ikke engang gnavere.....
    Så for mig personligt, så er det en blanding af at 95% af emnerne herinde er totalt irrelevante for mig... og sandsynligheden for at de emner som jeg finder interessante så ender ud i tøzesurhed, den er ret stor....
    Så jeg kigger ind, når jeg ikke har andet at lave.... og som regel gider jeg slet ikke svare på noget, fordi jeg ganske enkelt ikke gider alt det fnidder man får ud af at prøve at hjælpe.


Kommentér på:
Kan vi få GG op at køre igen....?

Annonce