{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.390 visninger | Oprettet:

(Sims) Hvad gør man når Origin siger at produktkoden allerede er brugt?? {{forumTopicSubject}}

Hej GG smiley
Nogen der ved hvad jeg gør hvis Origin siger at min produkt kode allerede er i brug?? Jeg har søgt og søgt og søgt på nettet, men jeg har stadig ikke fundet noget svar smiley Så er der nogen der kan hjælpe? smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  (Sims) Hvad gør man når Origin siger at produktkoden allerede er brugt??
  • #2   14. nov 2015 du kan intet gøre ved det, når din produktkode er brugt, så er det bare ærgeligt og så kan den kode ikke bruges igen.

Så enten har du tilknyttet produktkoden til en anden konto eller også er den brugt andet steds. Og så skal du købe spillet igen.

• #3   14. nov 2015 Selv har jeg prøvet at kontakte dem, da jeg engang havde en gammel konto hvor jeg havde ét andet spil knyttet til men ikke havde spillet i over 5år så kunne ikke huske kontoen. Og de sagde jeg blot skulle bevise at koden var min så de kunne frigøre den... Det skete så ved at de sendte en unik kode til min mail som jeg skulle skrive på et stykke papir og sætte det ved siden af koden og koden skal være fra bagsiden af hæftet eller hvor den nu sidder, ikke noget med selv at have skrevet den også- og så tage ét billede og sende til dem.

Så prøv at kontakt dem hvis det er fordi du har en anden konto du ikke kan huske, men er det en kode som ikke er din er der intet at gøre.

Kommentér på:
(Sims) Hvad gør man når Origin siger at produktkoden allerede er brugt??

Annonce