{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.481 visninger | Oprettet:

MODS - bruger du dem og hvilken? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke leve uden mine mods, da det gør spillet både nemmere og mere interessant at spile og jeg har 2 yndlingsmodders, som jeg bruger fast og holder øje med deres opdateringer.

Til jer, der ikke ved, hvad en MODS er, så er det en modifikation, der laver en ændring i spillet til det nemmere eller det bedre i spillet, det er smag og behag, hvad man kan lide.

Mine 2 favoritter er: NRAAS Industries og Twoftmama's Wicked Tweaks

NRAAS Industries bruger jeg følgende:
Mastercontroller - Giver mig muligheden for at opnå færdigheder med det samme, venskaber, give point og købe langtidbeløninger, give familien flere penge, berømmelsespoint, styrer forskellige familier og stadigvæk bevarer deres ønsker og erfaring, at få flere end 8 simmer i familien og lave flere end 8 simmer i CAS (Lav en familie - Creats A Sim)
Mulighederne er uendelig med Mastercontroller

TIl den hører nogle underdele med, som man kan vælge:

Cheats - gør det nemmere at bruge snyde-koder samt han har skrevet de gamle ind, så som Motherload og et must, hvis man har Mastercontroller og den skal med, hvis man ønsker at ændre på ens sim
og snyde smiley

Integration: Gør at du kan i Redigere by - kan lave nye simmer til din by
Gør således at din sim kan få Plastisk-operation på hospittalet = ændre udseendet. Gøre familietræet længere og dybere.
(Hvis du har lavet en sim-familie og laver en ny, så kan du klikke på hvert enkelte af dem og gøre dem til familiemedlemmer - brugbart og nyttigt, hvis du gerne vil have forældre til den unge voksen sim og/eller bedsteforældre til dem og søskende med deres egen familie osv.

Extended Tattos - Udvidelse af muligheder: Såsom at bestemme, hvilken sten din sim har fundet osv. og kan flytte en ikke spilbar familie selv til et andet hus, der opfylder deres behov.
Et must, hvis du vil lave familier i Redigere By

Storyprogession - Overskriver EAs historie-styring og gør at de sims, som du ikke spiller selv, bliver styret af deres egne ønsker og ikke efter, hvad EA mener, at de burde gøre - som regel intet. Gøre spillet lidt mere levende og realistisk efter min mening og sjovere, hvis du har lavet alle i din familie og holde øje med hvad de laver, når du spiller din egen familie, fordi hvis du sætter dem "fri", så "lever" de efter deres egenskaber, ønsker og muligheder samt arbejde.
Du vil få en pop-up besked, når der sker ændringer ved sims og små sjove historier - nogle dog på engelsk.

Og et must, hvis du vil jævnligt skifte mellem familier og ikke miste de ting, som du har lavet med den ene familie og skifter over til en anden. Du kan vælge at låse eller låse op for en familie/sim, så de ikke på egen hånd bliver forlovet/gift eller få børn, skifter job, stiger i job-level, har affære, bliver ældre - alt det en spilbar familie gør og kan gøre.
Du får også muligheden for at se dem, når du ser på bykortet og finde din sims venner hurtigere samt se, hvis du har Kæledyr, hvor dådyrene, vild hestene og vaskebjørnene er og på vej hen.

Der findes også undermods til denne, der gør tingene lidt dybere og giver dig en bedre kontrol over de andre familier.
Der findes også nogle andre mods, der gør, at nogle sims bliver nørder, genier, vampyrer og vampyrer-dræber osv, altså deler dem op i hold. Du kan få Romeo og Julie variationen, Buffy The Vampyrier Slayaer osv.
Politi og røver. Bøller og hvad ved jeg.
Dog holder jeg mig selv til Storyprogression, Extra og Extended, da jeg ikke har behov for mere end det.

Debugenabler - Gør at du kan rette nogle fejl i spillet manuelt samt låse op for divs ting, som EA har lavet

Overwatch - Fanger og retter fejl, der er lavet af EA og MODS, der er dog en fejl, som det ikke er lykkedes for ham endnu at få rettet, det er fulgt med i Kæledyr. Da det er muligt at have heste og dyr i ferieverdnerne, så sker det, at heste bliver fanget et offentlig sted og ikke kan komme fri selv igen og gør at spillet kører langsommere.
Ikke noget, som jeg har oplevet endnu, fordi jeg har hygget mig med, at lave min nærmest familie og deres kæledyr. Men det er sket for nogle stykker det seneste stykke tid, at heste sidder fast og må flyttes ved hjælp af snydekoder.

ErrorTrap - Renser dit gemte spil for fejl og skriver rapporter om fejl i spillet, så du evt kan læse dem eller sende dem afsted til modderen, så h*n kan rette de fejl, der er dukket op i sit mod.
Ikke noget, at jeg gør, men det er ret handigt med et "renseri", så går mit spil ikke i stå - noget, som jeg syntes, var totalt træls med Sims 2.

AntiMagicScroll - Gør at de færdighedsbøger, som din sim har læst, bliver ersattet, så man stadigvæk har dem og de ikke bare forsvinder ud i det blå. Opskriftsbøger osv.
Meget nyttigt, da jeg syntes, at det andet er noget snyd og dyrt, hvis man har mange i sin sim familie.

WrittenWord - Gør det muligt at købe den bog, som din sim har skrevet i boghandleren, så andre også kan få den.

Fra Twoftmama har et hav af mods til Sims 3, hvor jeg kun bruger en lille bitte del af dem:

Better meals - gør måltiderne bedre ved at ens sim bliver hurtigere til at lave dem bedre og større protioner end EA

Faster Vacation Home - Gør at du kan købe&lave et feriehjem med Level 1 Visa.

Inventive Invention Bench - Gør at din sim ikke går i brand, når du opfinder noget med den eller dør af stød og at din sim bruger mindre skrot til at lave ngoet.

Teens can buy Vacation Home - Gør det muligt at få en Teenager at købe et ferie hjem.

Always Eat at The Table - Hvis du har et køkken med barstole og en spisestue, så gør denne således at dine sims og andre sims spiser i spisestuen.

CAS Money - Ændre det pengebeløb en sim/familie får til at starte med. Det bliver større og lidt mere realistisk, så du kan købe et større hus/grund med det samme uden at skulle ind et sted først og skrive snydekoder, for så at flytte dem igen bagefter.

Gnomes Can't Use Objects - De magiske nisser kan ikke længere tænde for TV'et og Stereoanlægget. Når man har mange TV'er og steroeanlæg på en grund, så kan det være rigtig træls, at skulle bruge tid på at lede efter lige netop den, der er tændt.
Men det er så sjovt at se, hvad de forskellige nisser står henne og flytter sig hen senere. (Samt, at hvis du har 2 "almindelige" magiske nisser får de nissebørn)

Meals Anytime - Giver din sim frlihed til at vælge morgen, frokost og aftensmad uden at det er tidsbestemt, så hvis din sim vil have Bøf til morgenmad kan simmeren lave det.

Plantastic Gardening - Gør det nemmere at dyrke sine egne grøntsager osv, man kan selv vælge sværhedsgrad og giver større høst af simmerens køkkenhave.

Der er mange flere af hendes, som jeg bruger.
Så mange at det vil tage næsten hele dagen at skrive dem ned og forklare, hvorfor jeg bruger dem.

Men her er de to sider, som jeg bruger og så kan du selv finde dem, som du gerne vil bruge:

NRAAS Industries

http://nraas.wikispaces.com/


Her skal du oprette en bruger,men det er gratis!

Twoftmama

(link fjernet)

Husk, at hvis du køber en udvidelsespakke - der udkommer først en til Marts - så fjern dine MODS inden du installere spillet eller installerer først spillet, når Modderne har opdateret deres mods til den nye udevidelsespakke, ellers kan det gå helt galt med spillet.
Evt. Husk at kopiere dit Save Game i Dokumenter-Elektronisk Art-Sims 3-Saves og lig det et andet sted hen, så du altid kan hente det igen, hvis det nu skulle have gået galt. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MODS - bruger du dem og hvilken?
Kommentér på:
MODS - bruger du dem og hvilken?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce