{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myggestik :,) Av
  • #1   17. maj 2014 ned i en butik hvor de sælger håndkøbs medicin, og så køb benaday. det er allergi piller. tager dem selv når jeg har fået et myggestik, da jeg er allergisk, jeg hæver voldsomt op, og det gør ondt. ca en time efter jeg har taget benaday eller anden form for allergipille, begynder mit og falde til ro

• #2   17. maj 2014 Mange tak pernille

• #3   17. maj 2014 Ellers kan man få sådan nogle stifter til at smører på myggestikket, de tager kløen osv efter et par minutter, kan ikke leve uden sådan en om sommeren. Har dog ingen fået endnu.

• #4   17. maj 2014 Vi har en alovera plante her hjemme, den er så god smiley Jeg kunne ikke overleve uden dem når myggene er her smiley

• #5   18. maj 2014 Man kan faktisk også smøre honning på. Det er en noget klistret affære, men det lindre smiley

Og lille fun fact: Du har slet ikke muskler i fingrene, kun sener. Det er lige på ledet du har fået et stik smiley

Pernille S:
    Hvis man nu er så heldig at have glæde af insektstik i mange dage (op til en uge), hvor de blusser op fra tid til anden, kan allergipiller så også tage det, så man slipper?

• #6   18. maj 2014 Hvis et stik eller bid hæver (mere end 1 krone størrelse) og bliver varmt, så skal man tage allergi pille. Der går MANGE år imellem jeg bliver stukket (heldigvis!) jeg er ultra allergisk og hæver for det meste voldsomt. Det samme med min datter.

• #7   18. maj 2014 Man SKAL vel ikke tage allergipiller. Man kan tage dem smiley

• #8   18. maj 2014 Hvis det hæver meget og bliver varmt, så jo så SKAL man tage en allergipille. Man kan blive MEGET syg af allergiske reaktioner. Nogle reagerer lige så voldsomt på myggestik som andre gør på peanuts eller skaldyr...

• #9   18. maj 2014 N9nna: Jeg hæver rigtigt meget når jeg bliver bidt af myg men jeg har altid puttet aloe vera på stikket og det har tager det værste af det og så plejer jeg f.eks at lægge en kold klud på stikket og det hjælper altid.

• #10   18. maj 2014 Man skal altså ikke tage allergi piller uden aftale med lægen. Man kan købe alt muligt til at smører på insekt stik og det vil jeg anbefale man købet i stedet.
    Reagere man voldsom efter man har fået et stik/bid så ringer man til vagtlægen.

• #11   18. maj 2014 #10 har været der flere gange, derfor jeg skriver som jeg gør. Sidst var det min datters ben, der var ved at ødelægge vores ferie, pga et myggestik. Heldigvis var der et apotek og nogle benaday, der kunne redde os fra hospitalsophold...

• #12   18. maj 2014 Hvis man ved man har allergi så skal man jo heller ikke kontakte noge lægen først, men ved man det ikke, så skal man.

Kommentér på:
Myggestik :,) Av

Annonce