Plet uden pels? -Kanin {{forumTopicSubject}}
Hej GG.
Jeg lagde lige mærke til at Leo han har en plet/sted på ryggen uden pels. Det ser ud som om han er "barberet" eller hvad man kam sige. Hans pels er bare sådan nogle små korte "stubbe" på det lille område, og pelsen omkring pletten, er kun halvt så kort som alt andet pels. Cirka to centimeter længere oppe, har han også et lille sted uden pels. Det er så kommet en form for sårskorpe på, og er ved at hele..
Men det jeg ikke helt kan forstå, er at det må være noget det først lige er kommet, og hvorfor i al verden jeg ikke har lagt mærke til det, eftersom han jo er ude stort set er ude hver dag.. Der er ikke noget blod, eller noget som helst, kun en form for rød plet, eller hvordan man nu skal side det..
Jeg viste det lige til min mor, og hun spurgte så om der var noget der evt. kunne have stykket ham.. Så jeg tænkte på om han kan han har fået et myggestik.. Men jeg har godt nok ikke hørt om en kanin med myggestik, men altså.. Han virker ikke generet af det eller noget, og har heller ikke set ham klø i det.
Har i været ude for noget af det samme, eller har nogle bud på hvad det kan være?
- Jeg kan lige tage nogle billeder af det hvis det ville være en hjælp.
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 19 Gnavere: 12 Emner: 46 Svar: 220
Plet uden pels? -Kanin