2.258 visninger
|
Oprettet:
Citat til kanin {{forumTopicSubject}}
Hej GG
Jeg skal have lavet en sweatshirt med min kanin på, og så ville jeg også have et sødt citat på, men jeg er bare ikke sikker på hvilket jeg skal vælge?
Kom gerne selv med forslag
1-Når noget er perfekt, er det ikke fordi det er fejlfrit, men fordi du ikke ønsker det anderledes.
2-Happiness could be anything you want... and my happiness is you.
3-Når jeg er sammen med dig, har jeg ikke brug for andet, for du er den jeg har brug for.
4-Life isn't easy, but with you by my side everything is much easier.
aug 2013
Følger: 9 Følgere: 6 Gnavere: 17 Emner: 17 Svar: 72
maj 2010
Følger: 26 Følgere: 24 Gnavere: 5 Emner: 15 Svar: 88
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 15 Gnavere: 7 Emner: 36 Svar: 403
*Man skal lære at elske sig selv, før man kan elske andre.
*Den mest barmhjertige person er den der tilgiver når han er i stand til at tage hævn
*Piger er ligesom en rose. Den er fin og flot, men har du først gjort den skade, bliver den aldrig som den var
*Dit liv er som en tegning, du tegner selv. Du har bare ikke noget viskelæder.
Justin Bieber citat
*Når man har nået et højdepunkt i sit liv, vil der være nogen der bare sidder og venter på, at man falder. Hvis man ikke vil lade tyngdekraften holde på en må man af og til tage sagen i egen hånd, og flyve
Håber du kan bruge dem
dec 2011
Følger: 30 Følgere: 28 Gnavere: 3 Emner: 74 Svar: 893
''A friend is someone who knows the song in you Heart, and sing it back to you, when you have forgotten the words''
''Mange mennesker vil gå ind og ud af dit liv, men kun sande venner vil efterlade spor i dit hjerte''
''De bedste og smukkeste ting i verden kan hverken ses eller røres, de må opleves med hjertet.“
''Alle mennesker er engle med kun én vinge; kun ved at omfavne hinanden kan vi flyve''
...Men ellers, så syndes jeg nummer 1 rigtig god
maj 2010
Følger: 26 Følgere: 24 Gnavere: 5 Emner: 15 Svar: 88
Citat til kanin