Første dag med lille bambi! {{forumTopicSubject}}
Bambi ankom hjem hos os igår, hun har det dejligste sind! Og har nu undersøgt hytten. Så nu spæner hun op og ned af sofaerne og springer hen af gulvet. Det er meningen hun skal være fritgående kanin, men ja ved godt folk anbefalede mig at lade hende være i sit bur! Men næ nej op og nusses og hoppe rundt er lige hende! Hendes bur glem det! Hun vil meget hellere ud og løbe så længe hun ikke er bange af sig så får hun lov til at løbe frit allerede fra nu af - hun nyder det i hvert fald!
Bare en lille opdatering om at ikke alle kaniner trives bedst med at være lukket inde i deres bur de første dage!
- det sagde vores avler også godt til os at hun ku ikke se hvorfor hun skulle være lukket inde i sit bur hvis hun hellere ville ud og rigtig nok de 10 første minutter var hun nervøs men så sprang hun selv ud af transportkassen og op i sofaen hehe
okt 2013
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31
okt 2013
Kommer når jeg kalder hun er snart 2 år - men tillykke med ham de er også kære! Lyder til at han allerede er super glad for sin mor!
okt 2013
Ja så længe man er rolig! Hun er meget nysgerrig når hun kan høre min kæreste og jeg snakke :-)!
Men hold op det er rart for mig at der nu er kommet liv i lejligheden når manden ikke er hjemme! Jeg er nemlig sygemeldt og har kun behandling 2 gange om ugen
apr 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Gnavere: 1 Emner: 21 Svar: 203
okt 2013
Ja hun har valgt et sted cirka men hun er inde i buret her om natten ind til vi får vores store bur, men åbnede lågen og en to tre så hoppede hun ud - man kan i hvert fald mærke på hende at hun er så glad for at komme ud
& tusind tak!
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 103 Svar: 1.330
okt 2013
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 103 Svar: 1.330
Første dag med lille bambi!