{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg stoppe
  • #1   2. okt 2013 Hvis han synes det er sjovt at hoppe, ser jeg da ingen grund til at stoppe med det.

  • #2   2. okt 2013 Jeg synes, du skal aflæse din kanin - virker han gammel? Eller synes han stadig, det er sjovt at hoppe? Hvis han virker frisk og veltilpas og ser ud til at synes, det er sjovt at hoppe, så lad ham hoppe, men måske knapt så meget, som da han var yngre. Det ville jeg i hvert fald gøre i dit sted. smiley

  • #3   2. okt 2013 Min kanin på 9 år hopper da glædeligt hver anden lørdag vi er til hoptræning i DK, han hopper max de 25-30 cm og han gør det kun så længe han syntes det er sjovt :o)

  • #4   2. okt 2013 Jeg har en som for en måned siden blev 9 år, hun har haft en længere periode hvor hun ikke synes det var sjovt at hoppe og derfor har vi lagt det på hylden, men nu er hendes lyst kommet igen, dog kun på mini, som er maks 20 cm, andet synes hun er for højt, så hun kommer med ud engang imellem nu, men stadig som veteran smiley

    Og siger hun fra igen, så stopper vi igen smiley
    Så det er vigtigt du læser din kanin og ved hvordan den er når den siger stop smiley


  • #5   2. okt 2013 Min kanin Appel bliver 5 senere i denne måned, og han er SÅ aktiv og energisk og elsker at hoppe smiley Hvis din kanin ser ud til at nyde det og hopper af egen fri vilje, mener jeg, at du sagtens kan fortsætte smiley

  • #6   2. okt 2013 Min gamle Playboy hoppede sin sidste elite konkurrence på sin 10 års fødselsdag. Og det var faktisk ikke alder som primær årsag. Da han så ikke havde hoppet et halvt år tog jeg ham med til træning da hans testikel på underlig vis var skrumpet igen og der hoppede han svær højde uden problemer

Kommentér på:
Skal jeg stoppe

Annonce