Ånder? {{forumTopicSubject}}
Har i oplevet noget med Ånder?
Har selv nogle historier:
Det hele startede da jeg var 7-8 år. Jeg havde fået et nyt værelse, da min lillesøster skulle ind på mit værelse, så jeg fik et værelse som bare havde stået tom i mange år.
Vi havde malet, købt møbler osv. så værelset var blevet meget fint!
Om natten var det dog ikke så fedt at være på værelset.
Jeg kunne hele tiden mærke nogle stirre på mig.
Jeg prøvede bare at glemme det, men efter hånden var det som om jeg kunne mærke nogle ånde mig ind i hovedet.
Hver nat lagde jeg mig ud foran mine forældres dør ind til soveværelset.
Hver morgen fandt de en kold Stine som var bange.
Efterhånden som jeg blev ældre, forsvandt det. Troede jeg.
Vi skulle på ferie i Sverige, og jeg var forholdsvis 10-11 år.
Min far og jeg skulle sove i køjesenge, og min lillesøster og min mor skulle sove inde i et soveværelse.
Da vi stod på næste morgen havde min lillesøster og min mor ikke sovet hele natten. De havde lagt vågen fordi de hele tiden havde det som om nogle gik forbi dem, åndede, og stirrede på dem.
Det troede min far overhovedet ikke på, så vi blev enige om at vi alle 4 skulle sove inde i soveværelset.
Næste morgen havde ingen lukket et øje. Vi havde det på samme måde som min mor havde beskrevet..
Her for 4-5 måneder siden var jeg gået i seng, og jeg lagde og spillede på mobil.
Jeg kunne høre nogle gå ude i gruset, men jeg troede bare det var min hund, eller min kat.
Det larmede ret meget, så jeg kiggede ud af vinduet. Jeg kunne ikke se noget.. Jeg kunne mærke jeg fik gåsehud.
Men jeg valgte ikke at tænke mere over det, så jeg lagde mig i sengen igen.
Igen var der nogle som gik ude i gruset. Og noget tid efter var der en baby som græd meget højlydt..
Jeg tænkte det nok var nogle på vores gade, da de lige havde fået et barn. Men jeg undrede mig over at det lød så tæt på!
Jeg rejste mig fra sengen ud kiggede ud af vinduet. Lige i det jeg rejste mig og så ud løb en skygge ude i gruset..
Jeg skyndte mig tilbage, og jeg gemte mig under dynen.
Efter den dag hørte jeg aldrig babyen igen..
En dag skulle mig og min lillesøster være alene hjemme om aften.
Vi sad og så fjernsyn sammen med hunden og katten.
Pludselig gik fjernsynet ud. Jeg blev ikke bange, for det var nok bare noget med strømmen.
Men hunden begyndte at ryste og pive. Jeg prøvede at berolige hende, men jeg fik et chok da jeg så katten rejse hårende, og hvæse.
De opførte sig virkelig underlige, for sådan havde jeg aldrig set dem...!
Jeg kunne høre nogle ude i gruset. Jeg blev helt lettet, for det var nok mine forældre! Jeg løb ud for at åbne døren. Der var helt stille.. Jeg råbte "Er der nogle?" Pludselig kunne man høre nogle løbe i gruset. Jeg smækkede døren meget hårdt, sikrede at den var låset, løb ind til min søster, tog katten under armen, og kaldte hunden til mig, og så skyndte vi os ellers bare op på mit værelse hvor vi låste døren, og kælede nervøst for dyrene..
Det er nogle af tingene jeg har oplevet :).
Har i oplevet noget som i vil fortælle?
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
maj 2013
Følger: 56 Følgere: 57 Gnavere: 4 Emner: 54 Svar: 597
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
maj 2013
Det jeg syntes er mest skræmmende, og helt klart det med dyrene! Har aldrig set mine dyr opført sig på den måde..
maj 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 68 Svar: 326
Siden at min far døde i 2008 har jeg ALTID ligget inde hos min mor om natten, men da jeg blev 12 år blev vi enige om at jeg var for gammel til at sov hos min mor (syntes hun) så jeg lagde mig derind og så lagde jeg mig tl at sove og så vågnede jeg klokken 2 om natten fordi at jeg kunne høre en som trak vejret henne ved mit skrivebord (lige ved fodenden af min seng) det var en meget rolig vejrtrækningen, jeg kunne ikke se nogen hvilket er underligt da jeg har kunne se ånder siden at jeg var 9 år men jeg blev RIGTIG bange så jeg kaldte på min mor og lige efter det begynde min lyskæde lige over sengen at bevæge sig rigtig meget så jeg blev virkelig bange og jeg kunne pludselig kun trække vejret hvert 10 sekund så kom min mor og jeg ville bare ud men hun sagde at vi skulle snakke om det men jeg ville ud så jeg løb væk og min mor fulgte med så jeg fortalte det hele og næste dag ringede hun til et spirituelt medie som så kom til vores hus og fandt ud af at det var en mn mor kendte da hun var ung og hun har tængt meget på ham så derfor er han kommet ind på mit værelse for at passe på mig og grunden til at lyskæderne over min seng bevægede sig var at han ville sige at han ikke gjorde noget ondt og ikke ville gøre mig bange, men jeg valgte at få ham fjernet og derefter er mit værelse blevet meget varmere og hyggeligere men jeg tør stadig ikke sove derinde
maj 2013
llovelindap: Hold da op!
Det gør mig ondt ang. din fars død..
maj 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 1 Emner: 68 Svar: 326
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 6 Emner: 5 Svar: 13
Her er en af mine historier:
Om natten mellem 23-3 når alle sover kan man høre nogen der går rundt på 1. sal for vi bor i et lidt gammelt hus så man kan høre gulvet knager og det bliver ved og nogen gange går det ned af trappen og tænder for håndvasken så meget den kan og tænder bruseren alt det den kan og toilettet bliver ved med at trække ud så det ender altid med min far må slukke det hele
Tror selv det er min farfar det døde af en hjerne svulst inden han nåede at se os børn (har 7 søskende) og det eneste han ønskede var at leve så han kunne se os
( nogen gange har jeg det som om jeg bliver overvåget selvom der ikke er nogen)
TEAM POTEDASK
Det med din søsters lejlighed. der kan altså godt være ånder for en ånd behøver ikke kun være i et hus det kan også være en der følger efter en
Det ved jeg for min onkel er sådan en der kan snakke med dem eller se dem
apr 2010
Følger: 62 Følgere: 62 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 265
Men har prøvet alt fra at når jeg eller min bror gik tur med hund, så når vi nåede til et punkt så kunne vi hører skrig (hvis vi var alene, eller det var mig og ham), og min kæreste dengang, hans scooter gik også ud når han kørte der, og startede af sig selv når han kom der forbi.
Og at hundene pludselig var blevet låst inde i vores lade, uden vi havde været derude.
Fodspor i sneen.
Pludselige allergier.
Skuffer og skabe der gik op.
Der blev taget i håndtag, hvor vi kunne se igennem døren at der ikke stod nogen på den anden side.
Samt en dag hvor jeg var selv hjemme, der havde jeg glemt at fylde brænde på fyret, for at det ikke skulle gå ud, så pludselig kunne jeg høre der rendte vand uden for, så var det fyret der kogte over fordi det havde fået for meget brænde, så der sprang kogende vand ud fra taget hvor udløbet var. Og fyret var fyldt med brænde, og i så lang tid som jeg havde glemt det burde det være gået ud :s.
Og sikkert flere ting som vi har givet "skoven" skylden for, eller at det nok var hundene hehe
maj 2013
Ånder?