{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.391 visninger | Oprettet:

kanin alene hjemme? {{forumTopicSubject}}

det er sådan at min veninde skal have kanin, jeg ved hun kun skal have en, og at hun tit er ude i byen.
alsår 6 timer skolegang og så hjem til en veninde eller hjem til sig selv med veninde, og spørgsmået er så bliver en kanin ikke mega ensom. selv kunne jeg aldrig finde på at købe en kanin men et par stykker eller 2, det skal lige siges at hun cika 2 gange om ugen er væk hele dagen fra syv om morgen til otte-ni om aften vil det være okay?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kanin alene hjemme?
  • #2   1. aug 2013 okay det må jeg sige til hende
    hvor meget kontakt skal de have?


  • #3   1. aug 2013 hvis de skal blive tamme skal de snakkes med hver dag. og ligesom funtime siger, kaniner skal helst holdes alene. hvis de skal være sammen, skal de have rigtigt meget plads, så de kan komme væk fra hinanden, hvis behovet er der.

  • #4   1. aug 2013 Det kommer an på størrelsen af buret, og hvor meget aktivering den får.

    Mine får nok omkring 10-20 min. opmærksomhed (sommetider mere) af mig eller min far dagligt, og ellers hygger de sig på altanen. (to neutraliserede kaniner) De har rigeligt med plads og aktivering i deres "bur"


    profilbillede
  • #5   1. aug 2013 Jeg har haft 14-16 timers arbejdsdag samtidig med, at jeg har haft en besætning af "betydelig størrelse", uden at mine kaniner har lidt nød - i adskillige år.
    Men så blev der heller ikke tid til overs til at se mord,biljagter og eksplosioner i fjernsynet.
    Så hvis din veninde seriøst bruger sin sparsomme fritid på sine kaniner, kan jeg ikke se noget odiøst i en travl hverdag.

    Jørgen


  • #6   2. aug 2013 Okay lidt lettede her:)
    Vil det sige at den godt kan være alene hele dagen uden at føle sig ensom?


Kommentér på:
kanin alene hjemme?

Annonce