{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Er der nogle der er vågne?? :O {{forumTopicSubject}}

Hej GG.
*Undskylder på forhånd dette emne*

Jeg er alene hjemme i nat, og jeg kan ikke falde i søvn. Nå, men jeg går så lige på toilet, og da jeg så går ind på mit værelse, står mine skabsdøre helt åbne. JEG HAR IKKE ÅBNET DEM!!

Kald mig bare en bangebuks, men synes fandme det er creepy.

Og det værste er at jeg bor i lejelighed, så gulvet kan godt knirke meget, hvis naboerne går rundt. Og når gulvet knirker så lyder det som om, at der er nogen der går rundt herhjemme. Klaaaamt! smiley

Arrrh, en eller anden, skriv til mig inden jeg løber skrigende bort.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der nogle der er vågne?? :O
  • #1   24. jul 2013 Føj det lyder klamt!! Har du tjekket at der ikke er nogle inde i din lejlighed? Eller har du evt en kat der kan åbne dem?

  • #3   24. jul 2013 Wow 13 år og alene hjemme om natten..... Jeg må ikke sove selv en nat og jeg er 15.... Tør heller ikke.... Det er seriøst creepy om natten på landet.. Ingen gade lygter eller lys... Også går der altid nogle underlige dyr ude på markerne.... Og traktor der kommer kørene på grusvejen midt om natten.. De kan seriøst skræmme en...


  • #4   24. jul 2013 DET DER- Det sker altid for mig. smiley Men så finder jeg ud af, at det var Bims' hjul der knirkede, lol... Så efter det drikker jeg en del vand med brus så jeg kan være oppe hele natten...
    ...Og så falder jeg i søvn foran computeren.


  • #5   24. jul 2013 Stumpen: Min mor arbejder nattevagt, og jeg plejer også at sove ved min mormor som bor tæt på mig. Men nogen gange så orker jeg ikke at gå derhen, for hvis jeg falder i søvn klokken 11, og vågner klokken 8, så er min mor alligevel hjemme igen, så jeg lægger slet ikke mærke til at hun har været væk.

    Men af en eller anden grund, så kunne jeg bare ikke sove i nat.

    Og min storesøster bor også lige ved siden af mig. Men det var jo mit valg at jeg ville sove hjemme. Og desuden så bor jeg et meget fredeligt sted, hvor der nærmest kun bor pensionister.

    Så nej, synes ikke min mor er uansvarlig... Hvis det er dét du hentyder til.


  • #6   24. jul 2013 Jeg syntes ikke det er uansvarligt at lade en 13'årig være alene; Især i Selinas tilfælde, hvor hun har familie tæt på sig.

    Jeg er selv kun 13 år og er p.t. alene hjemme nu, da min mor er ude hos en veninde. Jeg har ikke nogen tæt familie her hvor jeg bor- Men det gør det ikke uansvarligt, syntes jeg.
    Jeg kan godt passe mig selv og min mor stoler nok på mig at jeg ikke sætter ild til vores lejlighed. smiley


  • #7   24. jul 2013 Når du har familie tæt på så syntes jeg det er ok..


    Missbims: Der er oz forskel på om det er dag eller nat


  • #8   24. jul 2013 Hvorfor er der forskel på dag og nat?
    Jeg synes det er nemmere at være alene hjemme om natten, for der sover man. Det gør man ikke om dagen.

    Men ja, når min storesøster og mormor bor så tæt på mig, såå..


  • #10   24. jul 2013 Jaja, men hvad er chancen for at der skulle komme en tyv, lige her mit kvarter, og så i bette Herning. Og tyve går altså hellere ikke efter lejeligheder. De vil for det meste vælge et hus.

    Men igen, min storesøster bor lige ved siden af, så jo, jeg skal nok finde hjælp.

    At du ikke måtte være alene hjemme som 13 årig, er jo ikke mit problem smiley


  • #11   24. jul 2013 Stumpen: Det er helt fint hvis en tyv kommer forbi; Han har ikke noget at hente her. Tror han kan få 500 kr. for alle vores elektroniske genstande- Tilsammen.

    Men kan godt forstå dig! Da jeg boede et andet sted, fik jeg heller ikke lov til at være alene hjemme, fordi vi var i et ikke så super 'sikkert' område. smiley


  • #13   24. jul 2013 Må i ikke sove alene hjemme hvis o kun er 13 eller mer jeg er 12 og må godt sove alene hjemme, men creepy

  • #15   24. jul 2013 Stumpen: Okay, hvis man er femten på man gerne sove alene hjemme, men ikke hvis man er tretten? Det kommer meget an på om man er 'klar', og så er det jo vigtigt at man er tryg alene hjemme. Og det er jeg!
    Liiiige untagen i nat.


  • #17   24. jul 2013 Okay, jeg skal lige forstå det ret. En på 13 må ikke sove alene hjemme på grund af tyve. Men det må en på 15?? -.-

    En tyv, kan da både være til fare for en på 15, såvel som en på 13.

    Så synes ikke helt dén begrundelse holder.


  • #19   24. jul 2013 Jaja, vi er uenige, men det skal ikke få os til at diskutere.
    Så lad os stoppe her smiley


  • #21   25. jul 2013 Det lyder ret så spooky smiley måske er det noget tøj der kan have skubbet til dit skab?

    Jeg var da tit alene hjemme i løbet af dagen og der var jeg 11-12 år fordi begge mine forældre arbejdede. Og uanset hvad alder man har betyder det ikke at man bedre kan forsvare sig. Alle kan gå i panik og ikke ane hvad man skal gøre


  • #22   25. jul 2013 Jep, men jeg tror jeg har fundet årsagen til at alle skabene var åbnet. Mit vindue stod nemlig lidt på klem, og så har vinden nok ''taget fat'' i dem. Men spookey, det var det ihvertfald smiley

  • #23   25. jul 2013 Haha ja tror jeg gerne smiley

Kommentér på:
Er der nogle der er vågne?? :O

Annonce