{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.084 visninger | Oprettet:

Kaniner der lider! Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Hej GG.
Min tante og onkel er campister. Og de spurgte mig så om jeg ville med dem på camping i et par dage. Det sagde jeg ja til, fordi jeg hørte at der var kaniner der ude.. (Jeg elsker jo kaniner)

Desværre mødte et frygteligt syn mig, da jeg kom ud i kanin stalden. 11 kaniner var blevet proppet ind i en hesteboks. Godt nok er en hesteboks selvfølgelig stor. Men fandme ikke stor nok til SÅ mange kaniner!

Mange af kaninerne var fuldstændig flænset op på ryggen. Og nogle manglede et af deres ører. De blødte, og blev ved med at angribe hinanden. Ingen af kaninerne var neustarlisseret. Og der var derfor også kommet en masse unger. Men dem havde de bare proppet ind i en lille mini boks, af en art.

De havde hellere ingen skjulesteder... Jeg har virkelig lyst til at gøre noget. Kan jeg ikke melde dem til dyrenes beskyttelse, eller hvad??

Jeg tænker bare så meget på de stakler. Men aner ikke hvad jeg skal gøre. Hjælp mig!

-Gerne et hurtigt svar. Da det nok er spørgsmål om tid. Inden en af kaninerne bliver dræbt.

P.s. Hvilken camping plads, vil ikke blive oplyst. Da det er udhænging.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaniner der lider! Hvad skal jeg gøre?
Kommentér på:
Kaniner der lider! Hvad skal jeg gøre?

Annonce