{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

WEEKEENNDD!!! {{forumTopicSubject}}

God'eftermiddag folkens smiley

NØØØJ hvor er jeg glad for at jeg har weekend smiley
Det var lige det jeg havde brug for.
Jeg knokler og knokler med skolen i hverdagen, så er totalt smadret efter skole.
Men så er det jo luksus at jeg kan gå ud til mine glade kaniner smiley
De er altid i så godt humør, og nærmest smiler til mig (syns jeg selv) når jeg kommer hen til dem smiley
Og self de søde små hårbolde, som fiser og farer rundt i buret.
Gucci er også ved at være lidt træt af dem tror jeg;)
Men i weekenden skal jeg faktisk ikke helt det store, skal sove og totalt slappe af.
Skal lidt ud og gå med Izzy og muge ud.
MEN på søndag kommer min dejlige kæreste hjem til mig (har ikke set ham i en uge)
Og vi skal bare hygge på fuld skrue smiley
Jeg ser ham normalt hver dag, og er sammen med ham i flere timer, i hvertfald hver anden dag.
Så en uge for mig er flere år smiley
Hehe, men hvad skal i lave i weekenden??
smiley :D smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  WEEKEENNDD!!!
  • #2   21. jun 2013 Det lyder da som en dejlig weekend smiley

Jeg skal bare slappe af, være sammen med min kæreste og min familie (selvfølgelig også dyrene).
    Min kanin blev aflivet i går, så jeg går og er ret trist. Hun havde været syg, hvor hun ikke ville spise, hvor det viste sig, at hun havde tandproblemer smiley
    Derudover skal jeg også lave lidt på en PowerPoint, jeg skal bruge til min sidste eksamen, og så er jeg sørme snart student!

God weekend! smiley

• #3   21. jun 2013 Ej hvor dejligt! smiley

Jeg skal til overnatning i morgen til søndag. Så skal jeg øve en del på min projektopgave, hehe. smiley

• #4   21. jun 2013 Så er det endelig weekend !
    Har glædet mig utroligt meget smiley
    Imorgen kommer mig bedste veninde ever<3
    Jeg ser hende næsten aldrig da jeg bor i Nordsjælland og hun bor på Amager smiley
    Så skal hun sove hos mig til søndag.
    Og på mandag skal jeg starte på min nye skole (grønnevangskolen) Og har ikke set klassen endu, så er mega spændt
    Hihi skal meget

• #6   21. jun 2013 Sove

• #8   21. jun 2013 Imorgen skal jeg til Fyn til stævne, og hente kanin, og på søndag skal jeg til stævne i Slagelse smiley

• #9   21. jun 2013 Har været i BonBonland hele dagen med klassen idag;)
    -Hyggelig tur!

Senere skal jeg til Klassefest.

• #11   21. jun 2013 Synes den her uge er gået alt for hurtigt smiley
    Men ja, det er dejligt med weekend smiley

I oktober flyttede jeg(igen, igen, igen, igen) skole.
    Den bedste skole jeg nogensinde har gået på!
    Og nu er jeg nærmest tvunget til at flytte skole:'(
    En fra min klasse fik sommer ferie idag, hun var en af dem, der betød lidt mere end andre og ååh hvor vi begge græd da vi sagde farvel...<'3
    Og på fredag er det resten af klassen smiley

Udover at tude, så skal der luftes kaninbure, bygges spring og meget mere smiley

• #13   21. jun 2013 årh endelig weekend... startede med at vaske 5 maskiner tøj (alle skulle have skiftet sengetøj også) og lægge det hele på plads, købe ind og hente børn. I morgen står den på burskift og rengøring, får vel tid til at holde fri engang søndag.... der går vi nok hen til kirken og kigger bål, de plejer at lave et kæmpe et.

• #14   22. jun 2013 Jeg har i dag været i Kolding storcenter med min kæreste og hans lillebror, som sover hjemme hos os i dag, det er så hyggeligt, vi ser film spiller computer, ps3 og Xbox.

Lige nu har vi lavet løbegård til trille hun elsker virkelig at komme ud at lege, også selvom hun har et stort bur.

I morgen tror jeg vi skal besøge kærestens farmor og farfar hans farfar bliver 70, men farmor er meget alvorligt syg så der bliver ingen fest.

Søndag skal min kæreste hjælpe en kammerat med at flytte fra København til Fredericia, i mens kommer min mor her og lære at passe dyrene inden vi skal på ferie.

profilbillede
Kommentér på:
WEEKEENNDD!!!

Annonce