{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Nå, det må hun da selv om. {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen så sur og indebrændt lige nu! smiley
Lad os kalde mine gruppe'kammerater' for N og T
Vi havde fysik kemi i 3-4 time, og vi er i de gamle fysikgrupper, hvilket pisser mig en smuule af, da vores lære har lovet vi fik nye grupper, da jeg ikke går godt i den gruppe jeg er i nu - Længere historie smiley
Vi har så vikar, og vi får så besked på at gå ned i kantinen, og det gør vi, mig, N og T.
Så sætter vi os med den bærbare i en sofa, mig og N sidder oppe af væggen, da jeg har ondt i ryggen og kan ikke sidde uden ryglæn smiley
Det første T siger er ,, Jeg er bare så pissed over at Jakob ikke har lavet nye grupper, for jeg gider ikke den her gruppe her. - Det er ikke personligt" Og jeg må virkelig sidde og bide mig selv i tungen for ikke at sige et og andet til hende - For jeg ved GODT at det er personligt, for jeg har også noget personligt mod hende.

Vi ser på T, og spørger om hun ikke kommer 'ind' på sofaen og ser klippet vi skal se med os.
,, Jojo" Siger hun men hun sidder ude på kanten, hvorefter at hun spørger om vi ikke kan gå ned i klassen istedet, da der larmer i kantinen.
Jeg smiler så, og rejser mig og spørger om vi må gå ned i klassen og lave det. Det får vi så lov til, og T går hurtigt først, og mig og N går bagefter - N og jeg går langsomt, da jeg endnu ikke er helt flydende i min gåen endnu. smiley

Så går vi ned i klassen, og jeg ser at T har sat sig på sin plads, og jeg står sådan lidt og tripper.
Jeg spørger GENTAGENDE gange hvor vi skal sidde, uden at der kommer et svar fra nogen af tøserne.
Så tager jeg så styringen og spørger N om vi ikke kan sidde nede hos hende, da det er det eneste sted i klassen med 3 borde og 3 stole - så der var plads, uden at vi skulle rykke rundt på alt muligt.
N smiler og siger det kan vi godt og derfor går hun ned og sætter b.l.a computeren til opladning ved stikkontakten.
T bliver siddende på sin plads, og jeg spørger hvad der er galt - ,, ikke noget."
Og sådan bliver det ved, indtil jeg beslutter at det må hun selv om, og jeg går så hen til N, for at sætte mig. Inden vi starter klippet, kalder jeg gentagende gange på T, men hun reagere ikke, så vi sætter klippet igang.
Senere i timen ligger jeg mærke til at hun tager telefon frem, og høre telefoner, og så rejser hun sig ellers og vader ud af klassen, påtrods af at jeg gentagende gange siger ,, T? Hvor skal du hen?"
Jeg nægter at gå ud efter hende, for det er hendes egen skyld, for jeg har ikke meldt hende ud af gruppen, det er hende selv. Mig og N laver opgaverne så, og flere gange når folk åbner døren kan jeg se T sidde ude på gangen og høre musik.
Vi laver opgaverne og jeg skriver mig og N's navn på.
Jeg skriver ikke T's på for jeg nægter at skrive hendes navn på noget, hun ikke har været en skid med til smiley

Jeg er SÅ sur og indebrændt, jeg prøver at være sød mod hende, og hjælpe hende i gruppen og nu gør hun bare sådan. Er så irriteret, syntes ikke hun kan tillade sig det, og det har jeg også tænkt mig at fortælle vores lære når han kommer i skole igen, for det gider jeg ikke finde mig i. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nå, det må hun da selv om.
  • #1   6. jun 2013 Kender det super godt. Det er mega irriterende, men det må man bare bide i sig.. Sådan er folkeskolen..

    Men ellers, prøv at kaste en pude i hoved på dig selv. Det hjælper mig meget, hvis jeg er meget muggen den dag. smiley


  • #2   6. jun 2013 Hun er bare SÅ træls, og jeg måtte VIRKELIG tage mine gode manere til mig, for ikke at rende ud til hende, og sige en ting eller to, for det gider jeg ikke finde mig i. :s
    Haha, sjov metode, den må jeg prøve. smiley


  • #4   6. jun 2013 Elja , jeg gider det bare ikke, hun kunne da komme med hen når jeg kalder på hende, osv. Men jeg gider ikke at hun bare går smiley

  • #5   6. jun 2013 Kender det godt. Hvad klasse går du i?

  • #6   6. jun 2013 Jeg går i 8, og vi for derfor også karaktere for vores arbejde.
    Derfor, b.l.a er det vigtigt for mig ikke at skrive hendes navn på - For jeg gider ikke have, at hun får en god karakter for noget mig og N har lavet, hvor hun bare er gået.


  • #8   6. jun 2013 Hun lyder ikke som en særlig sød person. Men gud, nogle tøser i den alder, er bare fyldt med hormoner ,og aner derfor ikke hvad de laver smiley
    Mon ikke hun bliver god igen?

    -Eller måske, er det slet ikke første gang hun er sådan?


  • #9   6. jun 2013 Liva, det er heller ikke din opgave at sørge for at få hende med - det må hun selv tage ansvar for smiley Jeg havde gjort som dig smiley

  • #10   6. jun 2013 Elja - Ja, og så er det bare min mening , at når jeg har indbudt hende flere gange i gruppen, gider jeg ikke være den søde der skal rende efter og spørge om der er noget galt, så må hun selv om det.

    Mælkebøtte - LAANGT fra første gang.
    Kan ikke fordrage hende overhovedet.
    Kommer med undskyldninger hele tiden.
    ,, Hvorfor skal vi lave det?" - ,, Det orker jeg ikke" - ,, Det gider jeg ikke"
    Og så kommer jeg og hende, og en anden pige hele tiden op og skændes. Kan ikke fordrage hende, virkelig, for det er ikke første gang hun opføre sig sådan smiley


  • #11   6. jun 2013 Maria - Det er rart at få at vide, har lidt svært ved ikke at være den der søde..
    Jeg har lidt en tendens med ,, Alle skal være glade og tilfredse" Men når det kommer til karakter arbejde, så kan jeg godt være en strid en, for jeg gider ikke sådan en opførsel. Kunne have forstået det hvis vi ikke havde snakket til hende, men det var jo ikke problemet. Jeg snakkede med hende og inviterede hende gerne med ind i arbejdet. smiley


  • #12   6. jun 2013 Liva, når det drejer sig om dit skolearbejde, må du skam gerne være egoistisk. Det er din fremtid det handler om. Og så må andre tage ansvar for dem selv smiley

    Jeg kender godt typen, der helst så man rendte efter dem og sagde "nååååh, hvad er der dog galt? Kan jeg hjælpe?" hele tiden - egentlig bare for at få opmærksomhed... Folk, der virkelig har problemer, vil også gerne have hjælp til at få dem løst, så de opfører sig ikke sådan.

    Ja, jeg lyder hård, men har også gået i skole i mange år og har mødt rigtig mange af den slags der, som helst vil bæres igennem. Og kan de få andre til at lave arbejdet, så gør de det.
    Man må sørge for sig selv, når det er sådan noget det drejer sig om smiley


  • #13   7. jun 2013 Liva: Uff, kender den type alt for godt. Vi har også en pige i klassen der er lige sådan. Det er skide irreterende... -.-'
    Men sådan nogle folk skal man bare prøve at undgå, bedst muligt.


  • #14   8. jun 2013 Maria, det er lige det.
    Jeg har ikke lyst til at bære hende igennem arbejdet, den fejl har jeg begået flere gange - Ganske enkelt fordi at jeg ER for sød, og vil gøre alle glade og tilfredse. Men jo ældre jeg bliver, jo mere kan jeg mærke det fylder når folk de melder sig ud, og denne gang siger jeg fra.
    Jeg gider ikke have at hun skal sidde derude og tænke ,, iha de laver alt arbejdet, jeg slipper for at lave noget"
    På Torsdag vader jeg direkte hen til Jakob, aflevere opgaven sammen med en forklaring på hvorfor hendes navn ikke står der.

    Mælkebøte:
    Jeg PRØVER alt for at undgå hende - Jeg kan ikke udstå hende, og har aldrig kunnet, ligesiden hun kom ind sidste år. Flabet unge der ikke kan holde kæft.
    Hun er bare svær at undgå..
    Alene i 8, har jeg
    Sat ved siden af hende 3 gange.
    Sat ved bord med hende 4 gange.
    Været i fysikgruppe med hende 4 gange.
    Været i matematik gruppe med hende 2 gange

    .. Og det går aldrig godt. . Jeg ender altid med at være ved at bide min tunge af for at jeg ikke liige skal være lidt flabet, men jeg opføre mig (for det meste) pænt..


Kommentér på:
Nå, det må hun da selv om.

Annonce